Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Jeg sliter med kraftige ryggsmerter etter at jeg falt og slo meg skikkelig for en tre ukers tid siden. Er usikker på om årsaken er muskulær eller om det sitter i skjelettet. Er en time hos en naprapat en god investering i denne sammenheng? Aldri vært hos en slik før.
*venter en liten gutt feb* Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 jeg har vært hos naprapat og det er virkelig verdt pengene. hun har ordnet masse med hele kroppen min, er blitt mykere etter jeg begynte jevnt hos henne. ANBEFALES.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Takk for svar - det var godt å høre. Jeg har time i morgen tidlig.
*venter en liten gutt feb* Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 be henne undersøke hele kroppen når du først er der, kan hende di finner noe mer enn bare ryggen siden du har gått med smerter, da kan det låse seg flere steder enn bare ryggen. la meg få høre hvordan det går. klem
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Ja, jeg skjønte det slik at på første konsultasjon går de gjennom hele kroppen, sykdom/smertehistorikk osv. Oppdaterer etter timen i morgen!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #6 Skrevet 13. juli 2012 Første time overstått og fikk full overhaling med triggerpunktsbehandling og "oppknekking". Triggerpunktsbehandlingen var veldig smertefull, og fikk ikke knekt opp alt pga veldig anspent muskelvev, men har ny time til uka. Tror dette skal funke, føler meg allerede litt "lettere" øverst i ryggen.
*venter en liten gutt feb* Skrevet 13. juli 2012 #7 Skrevet 13. juli 2012 Første time overstått og fikk full overhaling med triggerpunktsbehandling og "oppknekking". Triggerpunktsbehandlingen var veldig smertefull, og fikk ikke knekt opp alt pga veldig anspent muskelvev, men har ny time til uka. Tror dette skal funke, føler meg allerede litt "lettere" øverst i ryggen. ja jeg følte at allerede første time hjalp veldig hos meg, gled deg til neste time, og jeg synes så absolutt det er verdt pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå