Gå til innhold

overgangsstønad og lærling... litt forvirra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hadd overgangsstønaden i tre år for har vært aleneforsørger for to barn. mistet den i feb 2011.... begynte som lærling i oktober 2011 og da søkte jeg på utvidet overgangsstønad da man kan ha krav på to år til under utdanning. fikk d innviglet og fikk den til oktober 2013... søkte på barnetilsyn for 3 uker siden og fikk d innvilget. plutselig idag får jeg brev om at jeg har overgangsstønaden til 31.3.13 bare... skjønner ikke noe jeg..og de finner ikke noe på pc sin om at jeg har fått innvilget til oktober som d sto da jeg fikk svaret... føler på meg at dette skjedde no bare fordi jeg søkte på barnetilsyn..noen som har peil her?? jeg er jo ikke ferdig med lærlingetiden før i juni 13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel ha ut juni siden du er ferdig med lærlingetiden i juni, men du får kontakte de og høre hvorfor de har forandret dato og med så mange mnd.

Skrevet

fikk jo innvilget til oktober først..synes dette var rart..

Skrevet
Har hadd overgangsstønaden i tre år for har vært aleneforsørger for to barn. mistet den i feb 2011.... begynte som lærling i oktober 2011 og da søkte jeg på utvidet overgangsstønad da man kan ha krav på to år til under utdanning. fikk d innviglet og fikk den til oktober 2013... søkte på barnetilsyn for 3 uker siden og fikk d innvilget. plutselig idag får jeg brev om at jeg har overgangsstønaden til 31.3.13 bare... skjønner ikke noe jeg..og de finner ikke noe på pc sin om at jeg har fått innvilget til oktober som d sto da jeg fikk svaret... føler på meg at dette skjedde no bare fordi jeg søkte på barnetilsyn..noen som har peil her?? jeg er jo ikke ferdig med lærlingetiden før i juni 13
Er vel ikke noe å lure på.

Man kan søke om utvidet os i inntil 2 år rett etter at den vanlige os er over. Din var over i februar og dermed kan du søke om 2 år frem til mars 2013.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...