Gå til innhold

Noen som spiller "100 floors" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kommer jeg meg videre fra etasje 17???

Videoannonse
Annonse
Gjest AnneS
Skrevet

Flytt kula en gang på knappen til venstre, 2 x høyre, 3x venstre og til slutt 2 x høyre :)

Skrevet

Tuller du? Hvordan i huleste skal man klare å gjette seg til det???

Hehe...

Takk for hjelpen! :-)

HI

Skrevet

Det er ikke så vanskelig, du må se på tegnene rundt. På nr 17 så ser du på strekene til heisen :)

Har kommet til level 90 jeg, og venter spent på flere brett, er ikke laget fler enda. Har måtte google ett par ganger da, noen er veldig vanskelige :)

Skrevet

Åhhhhh.. Ja, hint altsÅ. Er det alltid hint pÅ bildet? Er pÅ level 22 nÅ, men er litt stuck. Da fÅr jeg sjekke litt ekstra nøye pÅ bildet... :-)

HI

Skrevet

100 floors er såååå bra :-) Jeg er på 90 nå, har jukset på to level og slunpet til å gjøre rett uten å ane hva som skjedde på to andre... Noen level er lette og går på et blunk, andre har jeg bannet over i dagesvis.

Skrevet

Det går an å jukse ved å se på YouTube... Hvis du er av den typen :) Men det er et morsomt spill!

Skrevet

Nå følte jeg meg dum, skjønte virkelig ikke dette spillet her altså...! (lastet ned nå). Jeg liker egentlig sånne hjernetrim-spill, men dette var jo bare "umulig" :P

Skrevet

Prinsippet er egentlig bare å få åpnet heisdøra. Hver etasje har en ny måte å gjøre det på. Det er et "think outside the box"- spill der du gjerne trenger å riste på telefonen, tilte den til siden, legge den ned osv. Lykke til. Etter de første ti etasjene er du hekta! :-)

Skrevet
Nå følte jeg meg dum, skjønte virkelig ikke dette spillet her altså...! (lastet ned nå). Jeg liker egentlig sånne hjernetrim-spill, men dette var jo bare "umulig" :P

Hehe.

Nei, er egentlig veldig enkelt! Har du klart å komme deg oppover noen etasjer i det hele tatt eller?

Skrevet

Er det forresten noen som bare kan gi meg et lite hint til floor 32? Ikke selve løsningen, men hvordan jeg skal tenke??

Skrevet

Åh 32 slet jeg med! Fordi jeg tenkte sirkulært...

Skrevet

Hehe.

Nei, er egentlig veldig enkelt! Har du klart å komme deg oppover noen etasjer i det hele tatt eller?

Ja, er på 4.

Hehe, "veldig enkelt", nå følte jeg meg enda dummere :P:D

Jaja... ;)

Skrevet

hehe, sorry...

4 er like enkle som de første synes jeg.

Blir noen vanskeligere etter hvert da. :-)

Skrevet (endret)

Er det forresten noen som bare kan gi meg et lite hint til floor 32? Ikke selve løsningen, men hvordan jeg skal tenke??

Det er en sammenheng mellom antall rundinger over heisdøra og hvordan du skal plassere mønsteret :) Tror nesten det er den vanskligste..

Endret av sax
Skrevet

Hehe.

Ja, er på 4.

Hehe, "veldig enkelt", nå følte jeg meg enda dummere :P:D

Jaja... ;)

Skyvedører ;)

Skrevet

hehe, sorry...

4 er like enkle som de første synes jeg.

Blir noen vanskeligere etter hvert da. :-)

Nå er jeg på 8., plutselig løsnet det litt :P

Skrevet

Jeg er stuck på level 5. Måtte jo prøve meg når dere snakket om spillet her inne :)

Får vel gi tlf til søta på 6, hun fikser vel det i en fei ;)

Skrevet

Måtte prøve, jeg og - men forstår jo ingenting! Kom til level 2... Hva skal jeg gjøre?

Skrevet
Måtte prøve, jeg og - men forstår jo ingenting! Kom til level 2... Hva skal jeg gjøre?

På level to må du flytte den hvite boksen. Under der ligger en grønn trekant du klikker på. Da havner den nederst i en av firkantene. Da klikker du på trekanten på nytt og plasserer den over den røde trekanten ved heisdøra. Og åpner døra på vanlig måte.

Skrevet

Hva med nivå 19 da?

Jeg tror det var å bare vaske vinduene med filla helt til de er rene og heisen åpner seg. Jeg gjorde i alle fall noe sånt (er ikke alltid jeg skjønner helt hva jeg gjør :P)

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med level 29? I'm stucked. Er den med bomben foran døren.

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med level 29? I'm stucked. Er den med bomben foran døren.

Legg mobilen flatt, da teller bomben ned..

Skrevet
Legg mobilen flatt, da teller bomben ned..

Takk. Fant det ut til slutt, hehe. Men tok jammen tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...