Gå til innhold

Endelig barnefri til lørdag, og den ene etter den andre avlyser :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har endelig barnefri og ba folk til oss. Den ene etter den andre har avlyst. Så nå er det bare jeg og samboeren igjen. Burde vi ta den dagen med fri? Eller utsette den? Vi vill bruke denne kvelden på og nye vin og ta en tur på byen med gode venner. Men neida!! Hva ville du gjort? avlyst, eller brukt kvelden på deg og mannen? Vi har bare hans foreldre og spørre om barnevakt, og det kan vi ikke gjøre særlig ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, de gangene vi har barnefri bruker vi å lage oss noe godt, se en film i sofakroken og SOVE, så jeg ville absolutt ikke avlyst barnevakta :-) Men det må nesten være opp til dere.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kommer helt ann på dere to det. Føler dere at det kan være fint å ha tid for dere selv, så nyt kvelden sammen. Om dere ikke ser noe behov for det, avlys og ha barnevakten til gode.

Skrevet

Så kjedelig når ting ikke blir som planlagt? Har folk takket ja for så å avlyse? alle sammen? Håper de hadde en god grunn :)

Dere må jo se an behovet, føler dere for en kveld alene? Det må jo være deilig det også. Pynt dere, spis en god middag,drikk deilig vin, gå dere en tur ut på kvelden :-) tid med kjæresten er vel aldri feil :)

Og det er vel noen barnevakter som gleder seg nå, de har kanskje lagt planer med barnebarna også? :)

Skrevet
Vi har endelig barnefri og ba folk til oss. Den ene etter den andre har avlyst. Så nå er det bare jeg og samboeren igjen. Burde vi ta den dagen med fri? Eller utsette den? Vi vill bruke denne kvelden på og nye vin og ta en tur på byen med gode venner. Men neida!! Hva ville du gjort? avlyst, eller brukt kvelden på deg og mannen? Vi har bare hans foreldre og spørre om barnevakt, og det kan vi ikke gjøre særlig ofte.

Ta dere en tur ut å spis mat eller gå på kino, ha høylytt sex eller finn på andre ting dere ville føle dere hindret i om dere hadde barnet der og ikke minst sov lenge på morran.

Skjønner det er kjipt at alle har avlyst men ville absolutt da brukt kvelden til å nyte å være bare kjærester framfor å avlyse barnevakta.

Skrevet

Vi har det på samme måte, med tanke på at besteforeldre bor langt unna, så det blir ikke så ofte vi kan nytte oss av barnevakt... MEN, om vi først hadde tinget barnevakt, så hadde vi nok ikke avlyst selv om planene ble endret... Hvor deilig er det vel ikke å ha en hel kveld, en hel natt og en hel morgen for seg selv? Dusje sammen og ha sex, kunne se det man vil på tv, ha høylydt sex i sofaen, spille et spill, ha sex på kjøkkenbordet, massere hverandre, høre på musikk og bare ligge å kose, spasere en tur. Kjempedeilig spør du meg!;)

Men som andre har påpekt; det er jo opp til dere om dere vil "bruke opp" barnevakten på en kveld for dere selv, eller om dere vil spare den til en gang dere kan finne på noe sammen med vennene deres igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...