Påtidemedentil Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Jeg er 22år, vi har prøvd siden januar nå. Å det har enda ikke skjedd noe her, mens venner rundt meg blir gravid med engang og på piller!! Jeg sitter ikke å regner meg frem til egg løsning, men veit sånn ca nårjeg har det:) Gikk på cerazette (ppiller) i 2 år. Gikk på mini piller i 5 år før det. Har mensen rundt 19-20 hver mnd! Hvor lenge skal det ta for meg da legen sa at cerazette er ute av kroppen rundt 3 dager etter slutt, og da kan du bli gravid når som helst! Takk for svar/støtte jenter )
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Ville kanskje gått til innkjøp av eggløsningstester. Kanskje er eggløsningen tidligere/senere enn du tror... Lykke til. Husk at det er normalt å måtte prøve hvertfall et år selv for friske/kompatible par..
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Jeg bruker cerazette og med første tok det ca 6mnd før jeg ble gravid og med nr 2 gikk det 7mnd, ikke gi opp og ikke tenk formye på det prøv og bare nyte sexen og la andre tanker gå forbi så plutselig er du mamma
Påtidemedentil Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2012 Takk for oppmuntring kjenner jeg trenger en nå. Håper noe skjer iløpet av sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå