Gå til innhold

Sløvedag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

- i dager det sløvedag dè lux!

Håper for mannens del at han ikke sier en ting når han kommer hjem fra jobb, det er hans feil at jeg er sløv i dag for det var hans jævla klokkealarm som vekket lillegull tidlig i dag, lillegull vekket deretter storegull med sine høye sjarmerende hyl.

Så idag er det kun nødvendige ting som blir gjort og det er ikke mye :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytter gjerne din sløve dag mot min stressdeghalvtihjeldagpågrunnavidioterpåpostendag.

Skrevet

Off hater idioter på posten! :) men kjenner at den omsorgsfulle og pliktoppfyllende husmoren i meg bynner og ta over så det blir vell både ryddig hus og middag på bordet til sambo kommer hjem! villikkevillikkevillikke!!!!!

Skrevet

Pliktoppfyllendehusmorlyster er absolutt ikke lette å stå i mot.

Skrevet

Jeg kjenner at hele kroppen vil sløve, men etter flere dager med syk baby og en trassig 3-åring som ikke har fått den oppmerksomheten han trenger, så ser det ut som om noe har eksplodert her, så her er det vaskemaraton og imorgen tidlig blir det å handle mat for en uke fremover før mannen stikker av med bankkortet når han skal på jobb. Men når alle varene er på plass så kan vi daffe litt, med to friske barn skal nok dage bli ganske så god

Gjest Mentha
Skrevet

Jeg har hatt en storveis dag i dag, med mannen hjemme på pappaperm, fikk sove til 10, ble påspandert middag ute, og fant noen nydelig puter på tilbud da vi var og handlet, som han spanderte. Tror jaggu meg han må ut i permanent perm.

Og til sist, det var meldt regn i dag, med DER tok endelig meteorologene feil i riktig retning! Hurra! Nå er det fram med vinglasset for ho mor, og slenge beina på bordet. Aaah...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...