Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 er jeg hele tiden nå. Etter mange månders tørke så hadde mannen og jeg sex 5 ganger i natt og vil ha M E R E.... men unger hjemme gjør det ikke lett. Trix til å lure seg unna litt?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 REkorden våres er 10 x på en natt Kaniner som har funni hverandre ja. HI
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Kommer jo litt ann på ungenes alder.. Når det er barneTV, så har dere jo 30-60 minutter La noe av husarbeidet vente, så når ungene har lagt seg, så har dere litt tid der også. Om den ene ungen er noe eldre, la h*n få ansvar for å rydde av bordet etter middag, ungen får følelse av at dere synes h*n er blitt voksen nok til ansvar, noe h*n da er, sett på film til yngre unger, vips, etter middag sex Dusj sammen Om ungene fortsatt har dags dupp, muligheten byr seg. La besteforeldre/tanter/onkler få ha overnattnings besøk, så har dere fritt frem
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 REkorden våres er 10 x på en natt Kaniner som har funni hverandre ja. HI YA RITE! Da har dere ikke kommet alle gangene.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 REkorden våres er 10 x på en natt Kaniner som har funni hverandre ja. HI YA RITE! Da har dere ikke kommet alle gangene. Nei ikke alle gangene, men ca halvparten tror jeg det var. Er vel snart 2 år siden dette HI
Celcius73 Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Ja, dere kan vi kalle kaniner!! Hahaha!! Regner med at du ikke blir like lett gravid som ei kanin da?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 Ja, dere kan vi kalle kaniner!! Hahaha!! Regner med at du ikke blir like lett gravid som ei kanin da? Tok faktisk sin tid nå, med sistemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå