Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Forkastelig!!! Satt og leste lokalavisa, og kom over dette.. http://dt.no/nyheter/nektes-erstatning-etter-barnehjemsovergrep-1.7441220
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Sykt, men slik er vårt vakre land :-/ Hører jo tidt og ofte om ekstreme forskjeller fra sted til sted.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Latterlig argument fra Sandefjord kommune. Fordi hun ble født i Drammen og plasser på barnehjem I Sandefjord AV Drammen kommune, så har ikke de noe anvar for henne? IDIOTISK! Det er jo deres kommune som hatt et barnehjem som har stått for alvorlige overgrep mot små barn. Håper hun klager, og at saken får masse oppmerksomhet i media.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Drammen kommune burde gi henne oppreisning, selv om fristen for å søke om det gikk ut i 2009. Litt anstendighet er det lov og vise. Tross alt de som sendte ettåringen til dette overgrepshjemmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå