Gå til innhold

Hva? Er det mulig? Herregud!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sykt, men slik er vårt vakre land :-/ Hører jo tidt og ofte om ekstreme forskjeller fra sted til sted.

Skrevet

Latterlig argument fra Sandefjord kommune. Fordi hun ble født i Drammen og plasser på barnehjem I Sandefjord AV Drammen kommune, så har ikke de noe anvar for henne? IDIOTISK! Det er jo deres kommune som hatt et barnehjem som har stått for alvorlige overgrep mot små barn. Håper hun klager, og at saken får masse oppmerksomhet i media.

Skrevet

Drammen kommune burde gi henne oppreisning, selv om fristen for å søke om det gikk ut i 2009. Litt anstendighet er det lov og vise. Tross alt de som sendte ettåringen til dette overgrepshjemmet. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...