Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Vi mistenker at han er gravid. Vet noen hvordan vi kan beregne terminen?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 er det din egen ektemann det er snakk om??!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 du måler terminen i lengden på penis 1 mnd pr cm
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 man er gravid i 10 mnd, vi sier 9 mnd for de vi ikke teller med mnd barnet ble unnfanget, men jeg som vet datoen barnet mitt ble unnfanget er det lett å regne ut. om man blir gravid i juni teller man fra juli, men et svangerskap er 10 mnd. Men det er jo ganske spennende at han er gravid da Hvordan gikk det til?
Surrepus Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Hihihihi nå måtte jeg le varer nok opp til ti måneder... Håper han ikke blir helt slått av ammetåka i tillegg...
Aliniane Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Skal man gjøre en beregning basert på de historiene man leser her vil jeg si det kan vare riktig så lenge for en del menn så hormonelle og ubalanserte de blir fremstilt å være av sine koner og samboere...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Vanskelig det der. Min er gravid, vært der sånn ca to år tenker jeg. Tror det nærmer seg termin, begynner å se ganske fødeklar ut :0
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Det forekommer usikkert hvor lang tid det tar. Så invister i en Mohammed-bukse. Muslimske menn går med det fordi profeten skal bli gjenfødt, av en mann. Hvem er også usikkert. Og da må babyen lande mykt, må vite. Mohammedbukse=babyfanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå