Gå til innhold

Dele tips til billige aktiviteter i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det litt trangt økonomisk i år, selv med to voksne i full jobb, så å reise bort på ferie eller besøke fornøyelsesparker må vi utsette til en annen gang. Bil har vi ikke for tiden, så det begrenser hvor vi kan komme oss. Regner med at det er flere i samme situasjon som oss, kanskje vi kan dele tips til hva man kan finne på som gir barna feriefølelse uten å koste all verdens?

Her er vi så heldige å få låne en båt som vi bruker til vannski eller små utflukter i løpet av sommeren. Vi tenkte å kjøre ut til en liten, ubebodd øy ti minutter fra der vi bor for å telte, grille og kose oss. Telttur kan man jo også ta i skogen, på fjellet eller i hagen. Ta med fiskestang eller krabbesnøre, kanskje? Er det stygt vær, er camping i stua faktisk veldig koselig. Ta frem madrasser og grill marshmallows på peisen :)

Vi får også låne en projektor fra min manns jobb, og planlegger kinokveld i hagen med små og store venner. Da rigger vi oss til med puter, pledd og popcorn og koser oss når solen har gått ned. Krever finvær, så håper solen titter frem etterhvert.

Strandturer, piknik, sykkelturer etc er alltid populært.

Noen har kanskje bekjente de kan låne an hytte av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres helt topp ut. Begynner å lure på om den dyre syden fer

Isen egentlig er verdt pengene?

Mine barn hadde satt veldig stor pris på dette. Kan vi komme til dere å være med?

Skrevet
Dette høres helt topp ut. Begynner å lure på om den dyre syden fer Isen egentlig er verdt pengene? Mine barn hadde satt veldig stor pris på dette. Kan vi komme til dere å være med?

Klart det! The more the merrier :)

HI

Skrevet

Ingen flere som har tips?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...