lykkeligmams<3 Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 dette høres sikkert ut som en skikkelig klisje... Men han gjør aldri noe galt, sier aldri nei til meg, og bortkjemmer meg veldig. Gir meg hver eneste dag fot massasje, og hode kos, rydder gjerne rundt her om jeg er sliten. alltid hjemme for sønnen vår, drar på jobben hver dag og står på, Og tar jeg opp noe med han om ting jeg kanskje ikke liker så godt, eller plager emg er han der med engang for og forbedre seg. Skulle ønske det gikk litt utfordringer i hverdagen jeg, vært sammen i seks år så det er kanskje ikke så lenge enda?? Han har aldri vært utro, aldri lyvd til meg vil ikke på byen hvis ikke jeg får blitt med fordi han mener at en tur ut byen med gutta er kun for damenes skyld, og det gidder han ikke. Skulle bare ønske jeg vi fikk litt greier og jobbe igjennom og jeg. Kanskje det har noe med at jeg for noen år siden holdt på og dø? Jeg hadde totalt akutt leversvikt og lå under tre timer fra døden, og hadde spesialist leger flydd til mitt sykehus for og hjelpe meg, det var en forferdelig opplevelse for, ?? hmm sikkert mange av dere som syns jeg er helt på trynet nå, men.
Surrepus Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Vel... Jeg tror jeg hadde priset meg lykkelig har en fantastisk mann selv, kanskje d kan hjelpe oss å bli bedre? Gjør i allefall at jeg vil gjøre gode ting for han også. Om du vil han skal reke på byen med gutta så avtal med kompisene hans at de kommer til dere hvor du har disket opp med noe digg til de før byturen og at du evt går til ei venninne så han vet du mener alvor
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 dette høres sikkert ut som en skikkelig klisje... Men han gjør aldri noe galt, sier aldri nei til meg, og bortkjemmer meg veldig. Gir meg hver eneste dag fot massasje, og hode kos, rydder gjerne rundt her om jeg er sliten. alltid hjemme for sønnen vår, drar på jobben hver dag og står på, Og tar jeg opp noe med han om ting jeg kanskje ikke liker så godt, eller plager emg er han der med engang for og forbedre seg. Skulle ønske det gikk litt utfordringer i hverdagen jeg, vært sammen i seks år så det er kanskje ikke så lenge enda?? Han har aldri vært utro, aldri lyvd til meg vil ikke på byen hvis ikke jeg får blitt med fordi han mener at en tur ut byen med gutta er kun for damenes skyld, og det gidder han ikke. Skulle bare ønske jeg vi fikk litt greier og jobbe igjennom og jeg. Kanskje det har noe med at jeg for noen år siden holdt på og dø? Jeg hadde totalt akutt leversvikt og lå under tre timer fra døden, og hadde spesialist leger flydd til mitt sykehus for og hjelpe meg, det var en forferdelig opplevelse for, ?? hmm sikkert mange av dere som syns jeg er helt på trynet nå, men. Du er heldig,kvinne hehe Off topic, men hva forårsaket leversvikten du hadde??? Bra alt gikk fint med deg, ble bare så nysgjerrig..
Mrs. Bouquet Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Jeg forstår problemet ditt. Blir det for mye tøffel blir det kjedelig. Jeg er redd jeg hadde utnyttet en slik type mann uten at jeg helt var helt klar over det.
lykkeligmams<3 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2012 hmmm det er litt det jeg og tenker kokkokokko, at jeg benytter litt mye av det. gjør jo mange fine ting for han også da han kommer alltid hjem til nyvaska klær, mat på bordet og et rent hjem og blid unge. Men føler det er mer for daglige rutiner og ikke personlig for han Leversvikten er noe jeg forårsaket meg selv.... som noen tidligiere innlegg her så har jeg slitt veldig mye med mamma, og ikke helt klart og ta vare på meg selv oppi dette. Etter at hun skapte veldig mye problemer for meg, fikke meg vent mot typen min og gjorde slik at jeg hadde en forferdelig periode, så da ble paracett min dummeste løsning noen sinne! og aldri igjen, skal ikk gå så i detaljer tilfelle noen prøver og google opp slikt... Så men den knekken gjorde at jeg slutta all kntakt med min mor og dem, og da ikke var lenger depressiv eller hadde søvn problemer, nå ehar jeg det kjempe fint, foruten om at hun alltid er i bakhodet mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå