Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Jeg liker det mykt. Jeg lider meg gjennom ferier ved middelhavet der madrasser er smale og harde. Selv i dyre hus man leier. Men min mann veier nesten 50 kg mer enn meg så jeg vil ikke ligge i nedoverbakke.
Julestrømpa Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Jensen har supre senger, men du får hva du betaler for også her. Vi har invisterte i seng til 20 000 kr, sparte en god stund (denne kjøpte vi på tilbud når de skulle bytte ut sortimanget). I butikken tok de vekt på meg og mann, kroppsbygning, og så klart ønsker. Vi fikk prøveligge mange typer madrasser. Senga ble så lagd etter oss ogvåre ønsker. Min mann har en mer fastere del, mens min side er mer myk, med ekstra myke partier rundt hoftene. Absolutt verdt pengene! Dette er ramme madrass, med to separate madrasser og tykk overmadrass, så man kjenner ikke sprekken mellom madrassene. Lykke til i sengejakten
MamaLadyBug Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Vi har en jensen royal, to separate madrasser og overmadrasser med regulerbar rygg og fotende. Vi kan ligge slik vi vil;) Og vi ligger fantastisk godt;) Mannen har neseproblemer og må ligge høyt med hodet, jeg sliter med ryggen og må ligge rett. Perfekt seng for oss med ulike behov. Koster altfor mye, men en seng er en investering i helsa. Vi sover jo tross alt ganske mye i løpet av livet;)
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Vi har en Jensen ambassadør og er veldig fornøyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå