Gå til innhold

hvor lenge har dere vært....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge har dere vært sammen og hvordan står det til i parforholdet? tenker spesielt på det intime i forholdet......er det rom for spenning og utvikling eller er det blitt kjedelig og rutine?....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre og et halvt år har vi vært sammen. Vi hadde en litt tøff start på forholdet og kranglet en del, men nå står vi sterkere enn noen gang. Jeg føler at alt har stabilisert seg(mye som skal på plass med mine, dine og våre barn) og vi har fått en større ro over oss enn før. Så mye spenning er det ikke akkurat plass og tid til men vi er flinke til å gjøre ting sammen og har et nært forhold der det er rom for å prate om alt. Den intime delen tar vi når begge har tid og lyst, ikke så veldig ofte akkurat for tiden for jeg er kvalm og sliten på kveldene, men det gjør ikke noe for vi vet begge at den tiden kommer da vi har mer overskudd til kos :)

Skrevet

7 år her. Selvfølgelig er det rom for spenning og utvikling, men det er jo flest "hverdager" likevel da ;)

Skrevet

12år, masse lek og spenning, Er vi slitne etter en dag så ligger vi på sofaen sammen etter at barna er lagt og ser på en eller annen trøtt serie, spier litt mat dusjer sammen før vi går og legger oss,

Er ikke snakk om sex hver dag vi kan ligge og snakke og kose helt til vi sovner.

Skrevet

Det er snart 11 år siden vi traff hverandre, men det var slutt en liten periode etter 7 år sammen.

Vi fant tilbake til hverandre og har det nok bedre enn noen gang.

Sexlivet/kos har alltid vært bra og vi er begge veldig fornøyde med mengden og måten av all fysisk kontakt :) Vi er veldig på bølgelengde der. Vi har ikke et skikkelig spennende sexliv hvor det hele tiden må skje noe nytt, men som sagt, vi synes det er flott :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Litt over 3 år nå. Har hatt både oppturer og nedturer av alle slag. Nå for tiden er intimitet noe vi "bare har".. Altså, kosing holde rundt hverandre osv er noe vi gjør med full glede. Men har hatt en del å stri med det siste året, vi trodde vel kanskje at det å fortsette å ha sex ville føre oss nermere igjen. Men har blitt til noe vi nesten føler oss pliktig til å ha. Vi trives jo sammen når vi har sex, men følelsesmessig er hvertfall jeg på randen til "vrak pant", og han sier stortsett at jeg tenner han, men situasjonen vår gjør det vanskerlig å utføre det hele, så sexen har dabbet betraktelig etter hvert.

Skrevet

Snart 8 år, og vi har aldri hatt noen nedtur egentlig :)

Har vært inne i en rutineperiode i forhold til sexen en stund nå, men det er pga helsemessige utfordringer, og kommer til å bli bedre igjen :)

Skrevet

5 og et halvt år, og vi har det fortsatt kjempebra sammen. Det intime er der fortsatt, men på en annen måte enn før. Det er rom for spenning, lek og utfordringer, men som en annen her sa, det er flest hverdager. Og det gjør meg ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...