Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Da er det snakk om med fly. Når begynte dere å bestille barnebillett. Jeg tenkte å snart bestille flybillett. Skal ikke reise før i November eller noe. Billigere om jeg bestiller god tid i forveien Lurer på om jeg skal ha ho på fanget som jeg har brukt å gjøre eller om jeg skal bestille eget sete til henne. Hun er 1 år i November. Når jeg reiste med ho tidligere så var hun kjempe rolig på flyet det var ikke noe problem men vet ikke om ho er like rolig når hun er 1 år. Merker godt nå at hun har blitt mye mere aktiv og mere bestemt hehe Hvordan gjorde/gjør dere det?
NormaJean Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Tror ikke du får bestille eget sete til henne. Jeg har flydd endel alene med mine. Sist så var det 6!!! Dager til yngstemann ble 2 år. Men han fikk fortsatt ikke sitte i eget sete ved letting/landing og derfor ikke kjøpe eget sete av flyvertinnen. Fikk forklart at det hadde med forsikring å gjøre! Dette var SAS.
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Jeg tror det er barn under to år man kan ha på fanget, men om du vil så går det sikkert fint å bestille sete til henne. Noen har til og med bilstol med til de små som de kan sitte i. Min er bare 6 måneder og sitter på fanget
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Hun må uansett sitte på fanget under landing og letting, og så er det kun spesielle barnestoler som flyselskapene har godkjent for sine fly, du Må ringe kundeservice og snakke med de!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå