Gå til innhold

" Det blir en spennende dag for Josefine!!"

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg heter ikke Josefine da, men syntes setningen passet så bra.

Idag skal jeg gjøre to ting som jeg er litt spent til. Nå kl. 8 skal jeg på glukosebelastning og kl 9 skal jeg på ultralyd for å sjekke hjertet til frøkna og se hvor morkaka ligger. Kl 10 får jeg svar på om blodsukret er normalt eller ikke. Er litt lei meg for pappa'n jobber i Stockholm så det blir ingen armkrok å krype inn i (uansett resultat). Men er heldigvis 3. fødende og 39 år, så man har lært å ikke ta alle sorger på forskudd. Så jeg bare krysser fingrene og tenker positivt.

Fortsetter under...

♥ Da har jeg vært å sett på lykketrollet i magen i dag. <3

<3 Et aktivt lite lykketroll på 1,1 kg, "lubben og god" sa jordmoren.

Men tror du jeg fikk se ansiktet hennes da (3D),å nei da her i hulen ligger vi med ryggen imot. Det har hun gjort på hver ultralyd jeg har vært på. Skal inn igjen 9 aug. pga av morkaka som ligger lavt. Kanskje man er litt heldigere da.

Rart å se hun rører seg, samtidig som du kjenner det. ♥ Nå er det bare 12 uker ♥

Fikk svar på glukosebelastningen også. Langt unna ha svangerskapdiabetes. Så nå er det bare å være like fornuftig resten av tiden. å jo da, jeg koser meg med både brus og godterier. Men bare i helgene og med måte. Kremt- kremt og en kake i ny og ne!!!

♥ Da har jeg vært å sett på lykketrollet i magen i dag. <3 <3 Et aktivt lite lykketroll på 1,1 kg, "lubben og god" sa jordmoren. Men tror du jeg fikk se ansiktet hennes da (3D),å nei da her i hulen ligger vi med ryggen imot. Det har hun gjort på hver ultralyd jeg har vært på. Skal inn igjen 9 aug. pga av morkaka som ligger lavt. Kanskje man er litt heldigere da. Rart å se hun rører seg, samtidig som du kjenner det. ♥ Nå er det bare 12 uker ♥ Fikk svar på glukosebelastningen også. Langt unna ha svangerskapdiabetes. Så nå er det bare å være like fornuftig resten av tiden. å jo da, jeg koser meg med både brus og godterier. Men bare i helgene og med måte. Kremt- kremt og en kake i ny og ne!!!
Så bra:) Hvilket sykehus hører du til?:)

Jeg tok også en glukosebelastning forrige uke og prøvene var heldigvis fine.. men kan ikke si at jeg så fornuftig..hihii:)

♥ Da har jeg vært å sett på lykketrollet i magen i dag. <3 <3 Et aktivt lite lykketroll på 1,1 kg, "lubben og god" sa jordmoren. Men tror du jeg fikk se ansiktet hennes da (3D),å nei da her i hulen ligger vi med ryggen imot. Det har hun gjort på hver ultralyd jeg har vært på. Skal inn igjen 9 aug. pga av morkaka som ligger lavt. Kanskje man er litt heldigere da. Rart å se hun rører seg, samtidig som du kjenner det. ♥ Nå er det bare 12 uker ♥ Fikk svar på glukosebelastningen også. Langt unna ha svangerskapdiabetes. Så nå er det bare å være like fornuftig resten av tiden. å jo da, jeg koser meg med både brus og godterier. Men bare i helgene og med måte. Kremt- kremt og en kake i ny og ne!!!
Så bra:) Hvilket sykehus hører du til?:) Jeg tok også en glukosebelastning forrige uke og prøvene var heldigvis fine.. men kan ikke si at jeg så fornuftig..hihii:)

Jeg hører til Tynset sykehus. Men vi blir sendt til St. Olav i Trondheim eller Elverum om det oppstår noe spesielt eller du er førstegangsfødende

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...