Gå til innhold

" Det blir en spennende dag for Josefine!!"


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg heter ikke Josefine da, men syntes setningen passet så bra.

 

Idag skal jeg gjøre to ting som jeg er litt spent til. Nå kl. 8 skal jeg på glukosebelastning og kl 9 skal jeg på ultralyd for å sjekke hjertet til frøkna og se hvor morkaka ligger. Kl 10 får jeg svar på om blodsukret er normalt eller ikke. Er litt lei meg for pappa'n jobber i Stockholm så det blir ingen armkrok å krype inn i (uansett resultat). Men er heldigvis 3. fødende og 39 år, så man har lært å ikke ta alle sorger på forskudd. Så jeg bare krysser fingrene og tenker positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag! :)

 

jeg skal på ny ul neste uke, bare vanlig kontroll altså, men må også gå alene... men vi er sterke og klarer det ;)

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥ Da har jeg vært å sett på lykketrollet i magen i dag. <3

<3 Et aktivt lite lykketroll på 1,1 kg, "lubben og god" sa jordmoren.

Men tror du jeg fikk se ansiktet hennes da (3D),å nei da her i hulen ligger vi med ryggen imot. Det har hun gjort på hver ultralyd jeg har vært på. Skal inn igjen 9 aug. pga av morkaka som ligger lavt. Kanskje man er litt heldigere da.

Rart å se hun rører seg, samtidig som du kjenner det. ♥ Nå er det bare 12 uker ♥

 

Fikk svar på glukosebelastningen også. Langt unna ha svangerskapdiabetes. Så nå er det bare å være like fornuftig resten av tiden. å jo da, jeg koser meg med både brus og godterier. Men bare i helgene og med måte. Kremt- kremt og en kake i ny og ne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥ Da har jeg vært å sett på lykketrollet i magen i dag. <3 <3 Et aktivt lite lykketroll på 1,1 kg, "lubben og god" sa jordmoren. Men tror du jeg fikk se ansiktet hennes da (3D),å nei da her i hulen ligger vi med ryggen imot. Det har hun gjort på hver ultralyd jeg har vært på. Skal inn igjen 9 aug. pga av morkaka som ligger lavt. Kanskje man er litt heldigere da. Rart å se hun rører seg, samtidig som du kjenner det. ♥ Nå er det bare 12 uker ♥ Fikk svar på glukosebelastningen også. Langt unna ha svangerskapdiabetes. Så nå er det bare å være like fornuftig resten av tiden. å jo da, jeg koser meg med både brus og godterier. Men bare i helgene og med måte. Kremt- kremt og en kake i ny og ne!!!
Så bra:) Hvilket sykehus hører du til?:)

Jeg tok også en glukosebelastning forrige uke og prøvene var heldigvis fine.. men kan ikke si at jeg så fornuftig..hihii:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥ Da har jeg vært å sett på lykketrollet i magen i dag. <3 <3 Et aktivt lite lykketroll på 1,1 kg, "lubben og god" sa jordmoren. Men tror du jeg fikk se ansiktet hennes da (3D),å nei da her i hulen ligger vi med ryggen imot. Det har hun gjort på hver ultralyd jeg har vært på. Skal inn igjen 9 aug. pga av morkaka som ligger lavt. Kanskje man er litt heldigere da. Rart å se hun rører seg, samtidig som du kjenner det. ♥ Nå er det bare 12 uker ♥ Fikk svar på glukosebelastningen også. Langt unna ha svangerskapdiabetes. Så nå er det bare å være like fornuftig resten av tiden. å jo da, jeg koser meg med både brus og godterier. Men bare i helgene og med måte. Kremt- kremt og en kake i ny og ne!!!
Så bra:) Hvilket sykehus hører du til?:) Jeg tok også en glukosebelastning forrige uke og prøvene var heldigvis fine.. men kan ikke si at jeg så fornuftig..hihii:)

 

Jeg hører til Tynset sykehus. Men vi blir sendt til St. Olav i Trondheim eller Elverum om det oppstår noe spesielt eller du er førstegangsfødende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...