Gå til innhold

Kan jeg skrive en mail til saksbehandleren min på nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og takke for god hjelp og at hun er en hyggelig og dyktig saksbehandler.

Jeg har gått på AAP i 6 år nå og har hatt 7 saksbehandlere,fått 0 oppfølging. Jeg har bare blitt sendt fra det ene tiltaket til det andre. Legen min har vært med meg på 3 møter og vært like oppgitt hver gang.

Sendte inn en uføresøknad for 5 mnd siden og fikk innkalling til nytt navmøte i dag med enda en saksbehandler. Men denne saksbehandlere var utrolig dyktig, hadde satt seg inn i saken min, hjalp meg å fylle ut noen papirer ang uføresaken min og fortalte hvilken andre papirer jeg måtte sende inn for at søknaden min ikke skulle bli avslått. Hun forlenget AAP sånn at jeg er sikret penger inntil jeg får svar på uføresøknaden (Har bare aap til september). Jeg spurte om det var greit at jeg dro på ferie i høst og hun sa klart det, send inn en søknad om at du drar på ferie så skal jeg godkjenne den og du får beholde aap mens du er på ferie.

Og ikke minst hun trodde på meg! Det var så utrolig deilig å vite at jeg faktisk får hjelp av nav og at de tar meg seriøst :) Jeg var så utrolig lettet etter det møte i dag.

Kan jeg sende henne en hyggelig mail, eller vil det bli sett på som smisking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bare hyggelig det:)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg tror at de fleste av oss setter pris på positive tilbakemeldinger, og kanskje spesielt de som jobber på NAV og er vant og bare få tilbakemelding fra misfornøyde klienter.

Send en melding du, den gjør helt sikkert hennes dag enda bedre :)

Så bra, forresten, at du endelig føler at det skjer noe positivt i saken din :)

Skrevet

Jeg ville sendt en mail, men ville ventet til vedtaket var fattet. Selv om det ikke er saksbehandleren du var hos som avgjør om du får innvilget ufør eller ei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...