Gå til innhold

Det som er litt irriterende


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er at nå som du kjenner etter så vil det ikke være plass til tunga di i munnen din. Den ligger vondt ,er for stor og er plagsom. Og du vil lure på hvorfor du ikke har merka det før. U mad?

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

HÆ? Min tunge er perfekt tilpasset munnen min, og jeg kan forme den. Så den kan fylle hele munnen slik du beskriver, slikke is fra nesetippen min og samtidig vÆre søt og liten i munnen min =)

Skrevet

Overaktivitet i det sympatiske nervesystemet, much?

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Aldri opplevd. Jeg plagges med at nesetippen havner i synsfeltet hvis jeg tenker over det. Hm selv nå når jeg kjenner etter er tunga på sin rette plass, men den nesa altså.

Skrevet

Tungen kan hovne opp og bli større uten at det er alvorlig sykdom, men ubalanser i kroppen. Akupunktører leser mye ut av tungen, deriblant størrelse og evt hovenhet....

Skrevet

Haha nå sitter jeg og kjenner at tunga mi er akkurat passelig, men ser den j¤%"# nasen (dialekt) :D :D

Skrevet

Hehehe, morsom tema :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hvis jeg blunker mens jeg ser på nesetippen hopper den fra side til side som en jenkadansende finne...

Skrevet

Snilt å nevne den nesetippen..

 

En annen ting for meg er at noen ganger når jeg skal fortelle noe,så avslutter jeg hver _eneste_ setning med: sant?

Utrolig irriterende,for når jeg blir obs på det,så sier jeg bare sant?,sant?,sant?..!

 

Hehe :)

Skrevet

Huff, når man går innpå tema om hva som irriterer, så bruker jeg veldig mye ordet "liksom" i setningene mine. Skjønner ikke hvorfor...og nei, jeg er ikke noe bimbo :P

Skrevet

Herregud, jeg får ikke puste nå, for tunga kveler meg snart! Takk for den, nå får ikke jeg sove i natt :)

Skrevet

Herregud, jeg får ikke puste nå, for tunga kveler meg snart! Takk for den, nå får ikke jeg sove i natt :)

ha ha vet det helt grusomt;) sorry altså ,men dere som ikke merker noe til tunga nå, vent til dere skal sove. Moahahah

 

Skrevet

Hehehe, merker ikke noe til tungen min nå jeg, så tror ikke jeg får noe problemer med å få sove i natt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...