skinnfilla Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Er at nå som du kjenner etter så vil det ikke være plass til tunga di i munnen din. Den ligger vondt ,er for stor og er plagsom. Og du vil lure på hvorfor du ikke har merka det før. U mad?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 HÆ? Min tunge er perfekt tilpasset munnen min, og jeg kan forme den. Så den kan fylle hele munnen slik du beskriver, slikke is fra nesetippen min og samtidig vÆre søt og liten i munnen min =)
Gråsonen Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Overaktivitet i det sympatiske nervesystemet, much?
Gjest Tullmusa83 Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Aldri opplevd. Jeg plagges med at nesetippen havner i synsfeltet hvis jeg tenker over det. Hm selv nå når jeg kjenner etter er tunga på sin rette plass, men den nesa altså.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 Tungen kan hovne opp og bli større uten at det er alvorlig sykdom, men ubalanser i kroppen. Akupunktører leser mye ut av tungen, deriblant størrelse og evt hovenhet....
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Haha nå sitter jeg og kjenner at tunga mi er akkurat passelig, men ser den j¤%"# nasen (dialekt) :D
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 11. juli 2012 #8 Skrevet 11. juli 2012 Hvis jeg blunker mens jeg ser på nesetippen hopper den fra side til side som en jenkadansende finne...
mamma_bergen Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Snilt å nevne den nesetippen.. En annen ting for meg er at noen ganger når jeg skal fortelle noe,så avslutter jeg hver _eneste_ setning med: sant? Utrolig irriterende,for når jeg blir obs på det,så sier jeg bare sant?,sant?,sant?..! Hehe
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #10 Skrevet 11. juli 2012 Huff, når man går innpå tema om hva som irriterer, så bruker jeg veldig mye ordet "liksom" i setningene mine. Skjønner ikke hvorfor...og nei, jeg er ikke noe bimbo
Von Hertelhofen Skrevet 11. juli 2012 #11 Skrevet 11. juli 2012 Herregud, jeg får ikke puste nå, for tunga kveler meg snart! Takk for den, nå får ikke jeg sove i natt
skinnfilla Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 11. juli 2012 Herregud, jeg får ikke puste nå, for tunga kveler meg snart! Takk for den, nå får ikke jeg sove i natt ha ha vet det helt grusomt;) sorry altså ,men dere som ikke merker noe til tunga nå, vent til dere skal sove. Moahahah
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #13 Skrevet 11. juli 2012 Hehehe, merker ikke noe til tungen min nå jeg, så tror ikke jeg får noe problemer med å få sove i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå