Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Forleden dag var vi på hytta med Svigers og noen venner av dem. Mannen i følget kommenterer at han synes jenta vår (1 år) har skikkelig hitlersveis!? Jeg blir faktisk ganske irritert, men holder det for meg selv.. Litt senere spiser hun en sjokoladeis og får en liten sjokoladebit på overleppa, etterfulgt av latterbrøl fra alle sammen.. Kan ikke begripe at det skulle være artig egentlig, men hva svarer man til slikt? Hadde liksom ingen gode kommentarer på lur akkurat da, så trenger å lagre noen til Evt neste gang.. (disse er typiske folk som kommer til å ta det opp hver gang vi sees..) Synes ikke jenta mi fortjener å bli sammenlignet med hitler akkurat nei..
mrsrogaland. Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Ikke ta det så tungt, ikke vondt ment. Men skjønner deg godt. Det er ikke passende eller pent å si det. Morsomt er det heller ikke. Hadde sagt at det syntes jeg overhode ikke selv, og at hun er så søt.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Det var vel noe ala det jeg sa.. Tar det ikke kjempefint akkurat, men har litt vanskelg for å legge det fra meg helt. Ganske typisk at hun nå blir "jenta med hitlersveisen" i de kretser, og det er ikke spesielt hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Forleden dag var vi på hytta med Svigers og noen venner av dem. Mannen i følget kommenterer at han synes jenta vår (1 år) har skikkelig hitlersveis!? Jeg blir faktisk ganske irritert, men holder det for meg selv.. Litt senere spiser hun en sjokoladeis og får en liten sjokoladebit på overleppa, etterfulgt av latterbrøl fra alle sammen.. Kan ikke begripe at det skulle være artig egentlig, men hva svarer man til slikt? Hadde liksom ingen gode kommentarer på lur akkurat da, så trenger å lagre noen til Evt neste gang.. (disse er typiske folk som kommer til å ta det opp hver gang vi sees..) Synes ikke jenta mi fortjener å bli sammenlignet med hitler akkurat nei.. Hahahaha...ha litt humor da dame:) Er vel bare morsomt det da..
Gjest overlord Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 Man svarer ikke, man lar det bare passere. Dårlig humor, men ikke akkurat noe å ta på vei for.
mrsrogaland. Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Det var vel noe ala det jeg sa.. Tar det ikke kjempefint akkurat, men har litt vanskelg for å legge det fra meg helt. Ganske typisk at hun nå blir "jenta med hitlersveisen" i de kretser, og det er ikke spesielt hyggelig. Tror du bare skal legge fra deg den hendelsen. Det var garantert ikke vondt ment. Selv om du har helt rett i at det ikke var passende og ikke morsomt i det heletatt. Legg det fra deg, også sier du noe neste gang om det skulle skje igjen. Om noen sier noe slikt, så svarer du bare i en overlegen, høfflig og skarp tone tilbake.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Det er vel sant.. Kunne tenkt meg å komme med en passende kommentar tilbake, men er ikke helt typen.. Synes det var unødvendig. Altså, jeg tåler en del, men hitlerhumor er jeg ikke med på.. Mulig at jeg sliter med det samme som en i tidligere tråd, hormoner ved ammeslutt? Hehe
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #8 Skrevet 11. juli 2012 Da hadde jeg svart til vedkommende som kom med spøken at: "Jeg synes egentlig hårsveisen hennes lignet litt på din, men det går kanskje for det samme?"
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Kanskje ikke så morsomt, men ikke vits i å være så hårsår heller.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 11. juli 2012 #10 Skrevet 11. juli 2012 Skjønner det er irriterende at noen sier slikt, men det er nok ikke vondt ment. Tror jeg hadde latt det passere... Hun vil jo uansett få lengre hår ganske snart, og mister "hitlersveisen", så tviler på at dette er noe som vil henge igjen. Det er liksom ikke sååå hysterisk morsomt med "å der er hun som når hun var 1 år så ut som hun hadde hitlersveis..." Da må de nok komme opp med noe bedre. Forhåpentligvis ikke noe som har med hitler å gjøre.
Gråsonen Skrevet 11. juli 2012 #11 Skrevet 11. juli 2012 Da hadde jeg sagt: "Takes one to know one!" og brølt i latter. HAHAHAHAHAH. Neida, kanskje i hodet mitt.. Uansett, hadde bare latt den passere.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. juli 2012 #12 Skrevet 11. juli 2012 enig..svar med en skarp tone tilbake! må innrømme at jeg trakk på smilebåndet når jeg leste hovedinnlegget MEN man vil jo ikke at barna våre skal bli "h*n med hitlersveisen eller barten! hadde sagt neste gang dere treffes,med en litt hånlig tone at du faktisk syntes han selv hadde kledd en sånn hitlersveis....eller noe...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #13 Skrevet 11. juli 2012 Hehe, det kan jeg jo gjøre.. En slik sveis hadde vel du kledd som likner så mye ellers? litt skarpt, men fortsatt humoristisk.. Satser på det. Jeg syner generelt at å le på andres bekostning er lite artig og små barn uten mulighet til å forsvare seg synes jeg ikke man skal le av på Den måten, men mulig at det er jeg som et sær på dette punktet. Var "hun rare" som alle lo av i klassen da jeg var liten, så har følt litt for mye på det å bli ledd av og ikke med.. Her lo de så definitivt av. Godt at hun ikke kommer til å beholde hitlersveisen så altfor lenge.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #14 Skrevet 12. juli 2012 Hev deg over det! Noen mennesker eier bare ikke sosiale antenner, og det er jo egentlig litt synd på slike folk ;D Datteren din vil få nydelig hår om litt, mens han jo må slite med sin dustete væremåte resten av livet. Hadde min mann liret av seg noe så klamt på besøk hos venner/familie, så hadde jeg skammet meg litt over han. Så blås i hele fyren, og syntes heller litt synd på kona neste gang han sier noe tilsvarende idiotisk.
Toocute Skrevet 12. juli 2012 #15 Skrevet 12. juli 2012 Man kan tenke sitt, men si noe eller la være. Jeg må også innrømme at jeg trakk godt på smilebåndet med.den.sveisen og barten. Ska man vitse mot andre så bør en tåle på seg selv også. Syns ikke den spøken var så ille. Hitler var jo en liten mann, selv om han.gjorde mye stygt. Så var ikke den mannen der dum! Vist det er det som plager deg da? Flodhest og sånne navn på store dyr eller pinnedyr, hadde jeg reagert verre på. Der går det på kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå