Maya med nr.3 Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har ei jente på to uker å hun er så rolig. Dette er 3.barnet mitt. De to andre var langt fra så rolig. Hun sover hele tiden, men er veldig våken når hun først er våken. Men d er ikke mye hun er våken. Hun sover hele natten. Legger henne i sengen i 23 tiden å da sover hun til 7.30 stort sett. Gråter nesten aldri. Spiser ca hver 4-5 time på dagen. Da tar jeg hun stort sett opp for å skifte bleie, da våkner hun og får mat. Hun har våte bleier hele dagen å hun legger på seg. En stund siden hun er veid nå, skal til hs på fredag. Kjenner jeg blir bekymret. Er dette normalt? De to andre mine hang i puppen hele tiden og sov langt i fra så mye.
Maya med nr.3 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2012 Føler hun sjelden våkner av seg selv. Jeg må stort sett skifte bleie på henne før hun våkner av seg selv. Våkner når jeg skifter bleie å da får hun pupp å da vil hun ha men er sjelden hysterisk ivrig og kavete som de to andre var. Hun spiser da stort sett en pupp, raper og sovner igjen.
Isola&Lille+julegave Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Luxusbaby! Syns det høres normalt ut. La henne sove og nyt tiden. Du har et friskt og fornøyd lite barn. Barn som har det bra skriker ikke!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Slapp av, det er noen av babyene som bare er sånn, selv har jeg to av dem Er hun som sønnen min, så tar hun det igjen når hun bikker året Lillesøster her i huset startet å sove naten over 12-13 timer fra hun var 2 uker, storebror fra han var 3 uker (flaskebarn begge to) Storebror nermer seg nå 17 mnd, og er over alt, proppet av energi, men ble ikke slik før han var 14 mnd.
Glajenta ♥ Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 En sånn fin bedagelig anlagt baby hadde jeg også :-) Hun sov nesten hele tiden, var maks våken i 45-60 minutter også sov hun i 3-4 timer. Gråt nesten aldri, var glad og fornøyd, spiste og sov. :-) Jeg satt bare å ventet på at det skulle smelle - tenkte at dette er for godt til å være sant ;-) Det varte til hun var 5-6 mnd. Så slet vi med dagsovingen noen mnd. Men hun har alltid vært og er enda som 3,5 år gammel fortsatt en veldig "enkel" jente å ha med å gjøre :-) Nyt, nyt, nyt :-)
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Sånn er mi tulle også! Bare nyter det, storesøster sov nesten ikke så ja, det er uvant og jeg har tenkt samme tanken. Men helt normalt. Hun er 3 uker nå
Maya med nr.3 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2012 Takk for svar!:-) ble litt beroliget nå. I dag har hun faktisk vært en del våken!:-) er så rolig når hun er våken også. Ser rundt seg med store øyne, ligger helt rolig. Gråter aldri. Gleder meg til å veie henne i morgen. Hun sprutgulper av og til men det gjorde hun mellomste også men hun la på seg godt fordi!:-) er jo godt at hun er så rolig og fornøyd, bare så lenge alt er normalt!:-)
Gjest Mentha Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Sånn var junior også i starten. Sov og sov og sov, og jeg tenkte at i alle dager, hvorfor ser folk så trøtte ut når de får barn? Jeg hadde jo all verdens tid - da. Hehe. Har fått bite i meg de tankene mang en gang siden, så bare nyt det mens du kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå