Kakaoen Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Har VELDIG lyst på denne vogna. Syns den virker genial med mange muligheter Er det noen her som har noen erfaringer de kunne tenke seg å dele med meg??
Høytoppåfjellet Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har hørt fra en jeg kjenner at den er super i byen om sommeren og på kjøpesenter, mens den er veldig dårlig om vinteren.. Svinghjulene er ustabile på ujevnt underlag og snøføre. Hvis du vil ha vogn med svingbare hjul foran så skal Emmaljunga Nitro City være bedre der Bugabooen svikter, pga svinghjulene er bedre laget og av høyere kvalitet
BabyAbel Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Jeg vurder også denne, og har lest mye positivt om den! Eneste negative jeg har funnet er at den er litt dårlig på snø/ulendt terreng og at bag'en er litt lavt montert på vogna, så det er et stykke å bøye seg ned for høye foreldre:-) jeg står mellom Bugaboo og Stokke.. Klarer ikke helt å bestemme meg!
Høytoppåfjellet Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Ikke for å gjenta meg selv, men jeg kjenner forresten ei som har stokke også Hun fortalte meg at hun brukte nesten ikke vogna før babyen var 3-4 mnd (født i november) fordi vogna var ubrukelig på snøføre. Plasthjulene på en måte samlet opp alt av snø og skubbet det foran seg.. Men som sagt, hvis du skal kjøre mest på senter og i byen hvor det er brøytet så svinger jo disse vognene så lett som bare det! Veldig gøyale å kjøre på senter Jeg har mast mye på alle jeg kjenner om deres erfaringer med vogna de har, slik at det er lettere å velge vogn selv Endret 12. juli 2012 av Høytoppåfjellet
Vogndilla Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Både bugaboo cam og emmaljunga nitro/ozone har vinterhjul som er faste litt større fremhjul, da funker de bra på grus og snø.
Eva_81 Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Vi har hatt Bugaboo Cameleon til to barn, og har vært veldig, veldig fornøyde! Hadde garantert kjøpt den igjen. Vi har ikke hatt behov for vinterhjul, men det er jo fullt mulig å kjøpe det, for å bedre kjøreevnen på vinterføre. Det eneste som er litt negativt, er at det er liten plass i det nettet/kurven som er under vogna. Ellers er vognen liten, nett, flott å se på , tar liten plass, enkel å legge sammen, veier lite, veldig god å trille på de fleste underlag, stor bag med god plass, ergonomisk riktig sportsvogndel. Alt i alt en super vogn som jeg anbefaler på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå