Gå til innhold

Butikker som reklamerer med "her kan du ta ut opptil 5000;-"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...burde ikke de sørge for at de har litt kontanter?

Jeg gikk ens ærend til nærmeste butikk i kveld for å ta ut penger til en mann som kommer med ved til meg i morgen tidlig. " Nei, vi har ikke kontanter", sa dama i kassa i en furten tone. Da jeg spurte om de ville ha penger om jeg kom tilbake før 9 neste morgen så svarte nebbeguri " om du trenger kontanter så får du dra til en minibank da, vettu!", mens hun sto 30 cm fra skiltet " Her kan du ta ut inntil 5000,-"

1 mil til nærmeste minibank, jeg har ikke bil...jaja...Jeg får ringe og høre om han kan lage en faktura.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville faktisk bedt henne ta ned skiltet siden det er misvisende, ikke fordi de ikke hadde penger nå men pga svaret hennes..

Skrevet

Øøøh. Men hva sa hun da du kobfronterte henne da ?

Skrevet

Enig med stjerna over her.

Bank i butikk er bank i butikk. Og litt service og en hyggelig tone er aldri feil...

Skrevet
øøøh. Men hva sa hun da du kobfronterte henne da ?

Jeg pekte på skiltet, faktisk, og da sa hun "ikke i dag" og snudde seg. Kjenner at det frister å nevne det for sjefen neste gang jeg treffer henne.

Skrevet

Kan jo bare overføre pengene til han da.. :P Via nettbank, er jo gjort på noen sekunder..

Skrevet
øøøh. Men hva sa hun da du kobfronterte henne da ?

Jeg pekte på skiltet, faktisk, og da sa hun "ikke i dag" og snudde seg. Kjenner at det frister å nevne det for sjefen neste gang jeg treffer henne.

Ja, det ville jeg definitivt gjort!

Skrevet
Kan jo bare overføre pengene til han da.. :P Via nettbank, er jo gjort på noen sekunder..

Det prøvde jeg å foreslå på telefonen nå nettopp, men det va'kke så greit. Han er over 80, selger litt ved for å spe på pensjonen og ville ikke ha no' styr med bank og greier... Han ville heller at jeg skulle stikke innom med pengene en dag til uka, så da har det ordna seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...