Vanililla Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 til middag i dag.. Og nå angrer jeg skikkelig.... Magen ble bare dobbelt så stor..! Det var så godt så klarte ikke stoppe. Nå etterpå tenker jeg over at det faktisk var en hel liter suppe og et helt blomkål, huff.. Shame on me..
VinterSol+2 Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Hahaha, ikke det verste du kan spise vel? Blomkålsuppe er jo både sunt og godt! (og en pose er bare fire små porsjoner, tross alt)
Vanililla Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2012 haha, takk for trøsten..:-) Måtte bare få det ut... Sånn kan det gå når man får sånne gravid-infall..
November-spire-79 Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Hehe det er godt da Jeg blir sånn i magen uansett hva jeg spiser. 2 knekkebrød er nok til å føle meg helt stappa så jeg har gitt opp å tenke over hva jeg spiser....så lenge det er sunt da
Oktoberbarnetmitt Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Sunt og godt! Og det er jo bare suppe. Mest væske i det...
maimora Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Jeg er vel den i familien som spiser minst til middag f.eks, men en pose suppe, det klarer jeg fint alene, hehe. Ikke så veldig mettende, men hjelper selvfølgelig å ha en hel blomkål i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå