Gå til innhold

Å jøjje meg, fru hormonella er på vei!!


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt en skikkelig nededag. Har virkelig ikke hverken orket eller gjort noe som helst...

 

Sovet dårlig, fått laget til middag, men elers bare ligget flatt ut..(takk og lov, mannen har ferie nå) har nok litt med at jeg har kjørt hardt løp i det siste å gjøre, har vært på teltur med ungene alene en uke, bla, pg kom hjem til hus som ikke akkurat var ryddet, osv osv.. Jaja, uansett..

 

Ved barnetv-tider hadde mann og barn bakt kake til meg, og vi spiste kake og koste oss.. Så begynte minstemann å lage "prompelyd" på meg (sånn blåser mot huden og så blir det lyd) og det ville storesøster og, og plutselighar jrg to små munner som blåser og sikler over hele magen og beina og armer og ansikt, og de ler så de triller..

 

 

Og det gjør jeg og, men så blir det liksom litt mye, og så begynner jeg å grine! Uten å slutte å le!

 

Jadda...

 

Så nå har jeg en nesten-treåring som ikke vil sove, for han ble jo redd da han så tårene til mamma trille stakkars, jeg er ikke akkurat en som tar til tårene veldig ofte.

 

 

Også for noe så teit, da! Hahaha. Hormoner ass!

 

 

Mannen også bare ler, mens jeg? Sukk. Jeg får prøve å legge meg enda tidligere i kveld, tror jeg :P

 

 

Flere som har et humør som ikke helt henger på greip om dagen? Tror dette er et av mine første utbrudd,altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt du får ett sånt utbrudd når du har hatt så travelt i det siste.

 

Jeg har enda til gode at tårene triller pga hormoner eller at jeg er sliten....men enda 10 uker igjen å rekke det på! ;)

 

Sikkert lurt å ta en tidlig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja, det var en første for meg og! Men sikkert fordi jeg er så sliten i dag, at den latterkula tok knekken på meg;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt så med innsovning på kvelden at jeg har begynt å utsette leggingen (av meg selv altså;) ). Som igjen fører til at jeg blir enda mer utslitt, og selvfølgelig, mer hormonell. Har flere ganger tatt til tårene bare fordi jeg er så sliten, er ikke trist, men rett og slett bare sliten. Jeg skjønner deg veldig godt, etter de gode dagene med mye energi og lite bekkenvondt kommer gjerne de verre dagene med vond og utslitt kropp. Det påvirker selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...