2 hjertegull :) Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Silje er jo helt fantastisk i forhold til hun der Ingunn, ho er bare merkelig! Men den værste av dem alle er hun nordlandsberta på superkviss.. Hun gjør at jeg nesten.. Nesten.. Skjemmes av å være nordlending
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 Silje er jo helt fantastisk i forhold til hun der Ingunn, ho er bare merkelig! Men den værste av dem alle er hun nordlandsberta på superkviss.. Hun gjør at jeg nesten.. Nesten.. Skjemmes av å være nordlending Tror ikke det var kvalitetene som programleder hun hadde i tankene... ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Søt jente hun..men hver gang hun smiler så stikker hun frem litt av tungen sin mellom tennene...vet ikke om det er bevisst eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #7 Skrevet 11. juli 2012 Sammen med høna si, hehe Jeg trodde Dib og Bim var for gravide, prøvere og mødre. Er det ikke litt for ungt å henge på DiB/Bim når du er under 14? Snart leggetid vettu Og ja, du som ler av ei strålende programleder fordi noen har plantet nakenbilder av henne på nett, virker mye mer fjortis enn programlederen.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #8 Skrevet 11. juli 2012 Og ja, du som ler av ei strålende programleder fordi noen har plantet nakenbilder av henne på nett, virker mye mer fjortis enn programlederen. Hvordan vet du at "noen" har plantet de aktuelle bildene?
Linn2007 Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Synes stadig noen her må klage på akkurat denne programlederen. Disse nakenbildene har jeg heller aldri hørt om andre steder enn her inne...
☆☆☆ Skrevet 11. juli 2012 #10 Skrevet 11. juli 2012 Tror ikke de i målgruppa hennes surfer internet etter nakenbilder..
Appelsindyret Skrevet 11. juli 2012 #11 Skrevet 11. juli 2012 synes hun er ganske så sporty jeg selv om det ligger bilder av henne på nett eller ikke synes jeg hun har en kjempe skjønn personlighet
Lillepromp blir storesøster Skrevet 11. juli 2012 #12 Skrevet 11. juli 2012 Silje er jo helt fantastisk i forhold til hun der Ingunn, ho er bare merkelig! Men den værste av dem alle er hun nordlandsberta på superkviss.. Hun gjør at jeg nesten.. Nesten.. Skjemmes av å være nordlending Men det er jo Ingunn som er høna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå