mariabee Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Nå har jeg fulgt oppsett fra operatørene, altså fra djuice som jeg kjøpte tlf fra på nettet. Men det funker jo ikke å sende MMS enda, fulgt alle oppsett og skrudd av og på tlf. Hva nå?
<3 2G <3 Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Har du sjekket at du kan sende og motta inne på innstillinger? Innstillinger Generelt Nettverk Slå på dataroaming.
mariabee Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2012 Finner ikke noe som heter dataroaming nøyaktig hvor?
Strikkulf Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Innstillinger, generelt, nettverk skru på dataroaming:)
Lille krøll Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Dataroaming kommer ikke alltid opp om ikke mobildata er skrudd på har jeg fått beskjed om.
mariabee Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2012 Fikk det til. Men gjør det noe om mobildata står på hele døgnet?? Tappes det noe penger på d? Har forresten sånn gratis frem til jul fra djuice..
mariabee Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2012 Fikk det til. Men gjør det noe om mobildata står på hele døgnet?? Tappes det noe penger på d? Har forresten sånn gratis frem til jul fra djuice..
humlesurr Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Jeg skrur alltid av dataroaming i utlandet, ellers står den på.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #10 Skrevet 11. juli 2012 Fikk det til. Men gjør det noe om mobildata står på hele døgnet?? Tappes det noe penger på d? Har forresten sånn gratis frem til jul fra djuice.. Vel, sønnen min fikk en samsung i helga og jeg puttet på 400 kr på lørdagskvelden. Neste dag satt han i bil hele dagen, og ringte litt. Mandag ringte han og sendte noen sms. Tirsdag gikk han bananas og sendte 60 meldinger på 1 time pluss ringing.( Angst for legging i annen etasje uten andre der) Da var pengene brukt opp! Jeg ble ganske så forbanna.. Han koblet face på tlf og har nok spilt mens han kjørte bil uten nett. Er du hjemme går alle oppdateringer gjennom ditt trådløse nettverk hvis du har lagt det til. Koster da ingenting. Men det er når man er ute og farter det koster.. Skummelt å ha på når man reiser ut av landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå