Gå til innhold

Hvem har du best forhold til, din mamma eller svigermor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt klart svigermor her, en fantastisk kvinne som er utrolig raus, varm og jeg bare er vanvittig glad i henne.

God kontakt med mamma også, men svigermor er min nærmeste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min, helt klart. Svigermor er... Underholdende er vel det mest diplomatiske å si kanskje :P

Skrevet

Har et godt forhold til begge to.

:-)

Skrevet

Svigermor. Mora mi er sprøyte gal.

Skrevet

Hun som var mi mor vil ikke ha verken meg eller barna mine eller min søster eller hennes barn. Så det må være min kommende svigermor da :)

Skrevet

Mamma. Svigemor er en syk, syk dame som har slått hånden av sønnen sin opptil flere ganger. både i voksen alder og i barndommen, hun har stjålet penger fra oss, og ellers gjort/sagt mye forferdelige ting til/mot oss.

Har heldigvis ikke kontakt med henne nå.

Mamma er verdens beste, stiller opp for både meg og mannen min uansett, elsker ungene våre over alt annet, og kunne aldri med viten og vilje såret noen av oss....

Skrevet

Svigermor.

Min mor og jeg har et distansert forhold, men det har bedret seg etter at hun ble bestemor. Problemet har vært at vi ikke har noe til felles, nå har vi go'bebien.

Skrevet

Mamma! Mamma er fantastisk! Svigermor er en søt og snill dame, men hun er gammel og syk og bor et stykke unna. Vi har derfor ikke noe naturlig kontakt.

Skrevet

Mamma!:) Godt forhold til svigermor også da, men mamma er best ;)

Skrevet

Svigermor. Og har enda bedre forhold til mannens stemor :)

Min egen mor må gjerne gå og dø, og brenne i helvete til evig tid.

Skrevet

Mamma.

Jeg og svigermor er ganske forskjellige typer, men vi går overens når vi treffes; noe som ikke er ofte selv om vi bor på samme sted. Jeg trives med det.

Skrevet

Min fars nye kone er min nærmeste (da min mor er gått bort), vi kan snakke om alt :) svigermor er en go nummer 2 :)

Skrevet

Mamma! Vi snakker sammen mange ganger om dagen (bor langt unna) :)

Er veldig glad i svigermor også, men vi sitter ikke akkurat på telefonen og prater så ofte... ;)

Skrevet

Har best forhold til svigermor. Vi er nære, og hun er et fantastisk menneske. Men er mest glad i mamma, og er ei mammajente. Mamma er en flott dame, men er psykisk syk, så er ikke så lett å ha en normalt forhold til henne.

Skrevet

Tja, kommer godt overens med begge uten problemer. Men jeg kjenner jo mamma best, og slapper kanskje mer av når jeg er der.

Kan slenge beina på bordet og finne noe godt i kjøleskapet uten å tenke på at det er uhlflig (noe det jo egentlig er) ;-)

Skrevet

Mamma. Svigermor er en hyggelig, sprø dame og bor heldigvis en solid times kjøretur unna ;-)

Skrevet

Mamma!

Men godt å lese at det er så mange som faktisk har best forhold til sin svigermor! Håper jeg blir en slik svigermor for mine tre fremtidige svigerdøtre! :-)

Hilsen mamma til tre gutter. ;-)

Skrevet

Jeg er mer glad i min mor, hun er jo mamma! Men vi krangler så busta fyker til tider men det er på en sær måte det jeg setter pris på med forholdet vårt. Vi er dønn ærlige og orker ikke å jatte med for å bevare husfreden :P Vi oppfører oss som voksne altså, men samboer kan nok bli en smule oppgitt noen ganger :) Jeg har mer overfladisk forhold til svigermor, etter 7 år kjenner hun meg faktisk ikke, for jeg er aldri 100%meg selv rundt henne. Vet ikke hvorfor men vi kommer godt overens og har en veldig vennlig tone oss imellom.

Skrevet

Mamma. Vi har kjent hverandre lengst.

Skrevet

Mamma, men liker svigermor veldig godt!

Skrevet

Siden min mamma er død, er jeg veldig glad jeg har en så fin svigermor. :-)

Men selv om jeg har et godt forhold til svigermor, så er det bare mamma som er mamma. Savner henne hver dag.

Skrevet

Har en veldig søt svigermor, men hun bor en ang flytur unna, så ve sees veldig sjeldent.

Mamma og jeg har et supert forhold også, og siden vi kjenner hverandre bedrevenn jeg noen gang kommer til å kjenne min svigermor, så må jeg rangere mamma høyest!

Skrevet

Det er bare mamma som er mamma så selvfølgelig må jeg si at det er henne. Tipper jeg har verdens beste mamma :)

Svigermor er både snill og koselig, men hun har mange barn og barnebarn så derfor føler jeg ikke at jeg har et så nært forhold til henne. Men jeg kunne helt sikkert bare gått inn der, smurt meg ei brødskive og slengt beina på bordet uten at det hadde blitt hevet et øyenbryn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...