Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Jeg og samboeren har bil, men kun han har lappen. Jeg har heller ikke råd til å kjøre opp med det første, siden han studerer. Innimellom så spør jeg om samboeren kan kjøre meg ett sted, er ikke ofte, kanskje 2-4 ganger i måneden, og det blir alltid sure miner. Han gjør det som regel da, men merker at han har svært liten lyst. Jeg synes det er litt dårlig gjort egentlig, siden det er jeg som jobber og forsørger familien (og da også betaler mesteparten for bilen).
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Da hadde jeg solgt bilen og tatt lappen for pengene og kjøpt en billigere bil ev. brukt pengene vi sparte på å ikke ha bil en stund på å kjøpe bil litt senere.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Smålig av han hvis det er sant som du sier - at du ikke spør ofte. Men faller mye på han pga at han har lappen som f.eks. alt av handling, henting/bringing av barn m.m så kan jeg skjønne at han blir litt irritert.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Hvis du jobber og han studerer, så har dere råd til å spare litt og litt hver måned til kjøretimer til deg. Forstår både deg og ham egentlig, og husker hvordan det var da JEG ikke hadde lappen. Så mitt råd - kutt ut unødvendige utgifter og lev nøkternt en liten stund, så har du førerkort og er uavhengig av mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå