Gå til innhold

Symptomer


KattaVenter..?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig ømme pupper nå. bitt litt kvalm og svimmel innimellom. (var veeldig kvalm de to andre gangene, med oppkast). Trøtt som bare det. Ellers i topp form:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fekk heilt sjukleg lyst på salat i dag og lagde meg ein stor salat med isbergsalat, fersk basilikm, kirsebærtomater og masse oliveolje og eddig pluss salt og pepper. Fytti katta eg slukte heilt skåla! Slik var det sist graviditet også, fekk dilla på salat og fisk og frukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk heilt sjukleg lyst på salat i dag og lagde meg ein stor salat med isbergsalat, fersk basilikm, kirsebærtomater og masse oliveolje og eddig pluss salt og pepper. Fytti katta eg slukte heilt skåla! Slik var det sist graviditet også, fekk dilla på salat og fisk og frukt...

 

Ikke verst å få dilla på sunne ting da..verre her hvor jeg må ha vingummi eller lakris for å dempe kvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå... Jeg har så lyst på mat!! I går lagde mannen fajitas og det lukta så utrolig godt. Lagde guacamole fra bunnen av og hadde masse deilig ost til. Men når maten er klar, klarer jeg ikke spise mer enn en halv lefse før jeg blir ordentlig kvalm og ikke orker mer, selvom jeg har lyst på det!

Om morraen må jeg tvinge i meg en brødskive med leverpostei for å få i meg noe næring. Resten av dagen er det ingenting som virkelig smaker godt. Og jeg som i utgangspunktet er så matglad!

Ligger på sofaen og spiser hasselnøtter nå... Blir bare innmari tørr i munnen og sikkert utrolig hard i magen, men det er iaffal passelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kvalme her enda. Bank i bordet. Men blir mett veldig fort selv om jeg er super sulten.... Og hva skjer med trøtthet... Skjønner nå hva venninner som har vært gravide mener... Zzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke reise meg fort! For magen følger ikke med, gjør svin vondt ( samme om jeg nyser og glemmer trekke meg sammen) kvalm så jeg kastet opp for 2 gang i dag. Men kvalm stortsett hele tiden, men er jo et positivt tegn.

 

Nå er dette nr 3 på 3 år og kroppen er ikke så fast lenger, så jo lenger på dag jo større blir jeg.

 

Da jeg ble gravid hadde jeg akkuratt ført ned alle mål og vekt for å komme meg opp i vekt. Men nå blir det vel lett 20 kilo i gjenn ( 23 kilo med nr 2!) var 42 kilo i gjenn nå når jeg ble gravid, og ser jo ikke videre pent ut ( selvom jeg bare er 157)

 

Manglet halsbrannen jeg hadde med begge gutta, men jeg tror like vel det er en lillebror ( selvom storebror sier det er en liten søster) så vi går nå se. Kjønn er ikke alt.

 

Må ha er kjøtt, fisk og frukt. Spiser litt godis men mest av vane egentlig, ikke av lyst :-p merkelig nok :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste dagene har jeg spydd som en gris :-( 5 ganger i dag og klokka er ikke engang 2... Håper det gir seg fort eller at det demper seg litt ihvertfall! Dette blir jeg gal av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir sulten,men orkar nesten ikkje mat. Sjølv om eg er sugen på mat,er det liksom ingenting som fristar. ellers er eg trøtt og sliten,samt at eg plutselig blir uvel og kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstant kvalm, men enda ikke spydd*jippi*

Så ømme pupper at jeg ikke klarer å ligge på magen:S Eneste positive er at jeg har gått opp 1 bh størrelse:D

Stikking i siden, murringer i magen, konstant må fise:S

For ikke å snakke om å tisse, synes ikke jeg gjør noe annet for tiden:S

Begynt å bli sinna i noen situasjoner:O

Er ufattelig trøtt og sliten.

Klarer ikke å sove om natten, slik at dagen blir enda værre med kvalme og enda mer sliten:S

Og is er det beste jeg vet, men fiss å kvalm jeg blir^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spy, spy og atter spy! Null matlyst. Så går i frukt og middager. ( ikke værste å spy på, frukt og vann) ellers iskald vann med isbitter må til. Men kvalmen er dn skikkelig killer :-( bare 13 dager til første arbeidsdag, i ny jobb! Grøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg mindre og mindre gravid selv om jeg har sett peanøtten på UL og magen vokser. snodig.... (8+6)

Endret av Tunfisken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det samme, Tunfisken. Kvalmen var nesten helt fraværende i 3 dager, så ble litt bekymret for følte meg ikke gravid. Men idag kom den tilbake, men ikke så ille som den har vært så er egentlig ganske fornøyd idag! I tilegg var puppene ømme på nytt. Men de forrige dagene uten symptomer var ikke noe særlig.. Er 8+4 idag og gleder meg masse til 11+6 for da skal jeg på tidlig ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...