Gå til innhold

Far/datter dans i bryllupet. Noen med tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger bryllup, vel, er snart ferdig planlagt, og den store dagen er NÆR. Eneste jeg føler jeg sliter litt med er far/datter dansen.. Jeg har faren min, og stefaren min.

Stefaren min har vÆrt der for meg så og si hele oppveksten min, mens min far ga nok så f'n i meg, han kom i større grad inn i livet mitt for 4 år siden, og vi har funnet tonen nå som jeg er voksen.

Jeg vil gjerne ha en far/datter dans, men samtidig, jeg vil at begge fedrene mine skal få "sin del" av oppmerksomheten den dagen, min stefar har jo vÆrt den av de som har oppdratt meg, men min far, vel.. Han er jo min far.

Blir det veldig dumt om jeg deler opp far/datter dansen, så de begge får den dansen med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp det heller...

Skrevet

Dropp det heller...

Hadde det vært aktuelt, så hadde jeg ikke spurt om tips, så spar deg.

Skrevet

Vet ikke om du har hørt Brad Paisley sin sang "He didn't have to be"?

Nå har jo du riktig nok fått kontakt med din biologiske far de seneste årene, men personlig tror jeg at jeg hadde valgt den som hadde vært der for meg lengst, gjennom barne- og ungdomsår, rett og slett fordi en far skal være tilstedeværende, uavhengig av om han er biologisk eller ikke.

Uansett, en av dem vil nok bli skuffet over at du valgte den andre, men om du prater med dem og forklarer hvorfor du velger som du evt. gjør, håper jeg du vil finne forståelse. Men ser at dette valget ikke er enkelt.

Skrevet

For et frekt svar, jeg prøvde bare å komme med et tips! Spar meg? Jeg var jo ikke ufin i det hele tatt... Hilsen hun første som svarte deg.

Skrevet
For et frekt svar, jeg prøvde bare å komme med et tips! Spar meg? Jeg var jo ikke ufin i det hele tatt... Hilsen hun første som svarte deg.

Det burde da uansett si seg selv at det ikke er aktuelt, når jeg spør om tips ang det her, da fatter jeg ikke poenget med å komme med det som svar. You see?

Skrevet
Vet ikke om du har hørt Brad Paisley sin sang "He didn't have to be"? Nå har jo du riktig nok fått kontakt med din biologiske far de seneste årene, men personlig tror jeg at jeg hadde valgt den som hadde vært der for meg lengst, gjennom barne- og ungdomsår, rett og slett fordi en far skal være tilstedeværende, uavhengig av om han er biologisk eller ikke. Uansett, en av dem vil nok bli skuffet over at du valgte den andre, men om du prater med dem og forklarer hvorfor du velger som du evt. gjør, håper jeg du vil finne forståelse. Men ser at dette valget ikke er enkelt.

Humm.. Kanskje du har rett, om jeg bare prater med dem på forhånd, så kanskje det går greit om det blir min stefar som får dansen. Er bare redd for å såre min biologiske far, har har vært psykisk ustabil i mange, mange år, er derfor han forlot oss når jeg var liten, han ville heller forlate oss (meg og mor) enn at han en dag skulle la sinnet sitt gå utover oss fysisk :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...