Gå til innhold

Dette forumet er så underholdene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fullt av gale, sure og bitre kvinnfolk. De gangene jeg er inne her sitter jeg odte å humrer litt for meg selv. For en gjeng med høns! Må være slitsomt å være dere, mannen og barna deres?

Finnes noen som er greie her også altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det morsomste er vell at slik sitter vi å tenker alle sammen. Det gir en deilig følelse av å være bedre enn de andre :)

Skrevet

Mange greie her inne synes jeg.

Men du er ikke en av de ;-)

Gjest Mentha
Skrevet

Det kan vel fort bli litt sånn at mange tar ut alle frustrasjoner her inne, så de kan fungere i en hverdag sammen med barn og evt mann :) Kjenner jeg er fristet til å slenge meg med i en meningsløs krangel innimellom selv, bare for å få ut litt damp. Men ja, det finnes mange typer mennesker her inne, og det er vel bare naturlig at ikke alle kan gå overens, med de resultater det medfører ;)

Skrevet

Tja, man får jo kjeft for å skrive hyggelige innlegg her, og så øra flagrer om man våger å skryte av sinn flotte mann, snille unger og gode liv, så da er det jo ikke så rart at det stort sett ender med sure og bitre innlegg. ;)

Skrevet

Finnes nok mange som elsker litt "action" her inne, men jeg tror ikke mange mener for å være skikkelig slemme mot noen. De er gjerne svært uenig med enkelte personer og derfor kan det sikkert oppfattes at de er slemme?

Om dette innlegget så syns jeg ikke at en er så veldig mye bedre selv, for det du gjør er faktisk å tiltrekke disse "hønsene" for du må ikke forvente at det går ann å snakke samtlige her inne til fornuft. Alt for mange.forskjellige mennesker her inne og meninger. Noen klarer å omgås, mens andre ikke ;)

Skrevet

Kanskje lurt å bli godt i norsk før du uttaler deg om hønsene her inne. Underholdene = Underholdende

Ja for selv om vi(hønsene) er gode til å pøse ut eder og galle pga vårt uperfekte liv eller dårlige kunnskap om elementære liv, er vi en mester i rettskrivning. Så pass deg!!

Hilsen Dib-politi aspirant :D

Skrevet
Kanskje lurt å bli godt i norsk før du uttaler deg om hønsene her inne. Underholdene = Underholdende Ja for selv om vi(hønsene) er gode til å pøse ut eder og galle pga vårt uperfekte liv eller dårlige kunnskap om elementære liv, er vi en mester i rettskrivning. Så pass deg!! Hilsen Dib-politi aspirant :D

*elementære liv* skal være *elementære ting*

Skrevet

Kanskje lurt å bli godt i norsk før du uttaler deg om hønsene her inne. Underholdene = Underholdende

Ja for selv om vi(hønsene) er gode til å pøse ut eder og galle pga vårt uperfekte liv eller dårlige kunnskap om elementære liv, er vi en mester i rettskrivning. Så pass deg!!

Heldige deg som er så godt i norsk, da.

Skrevet

Ja, da lærte jeg noe nytt i dag og, for det visste jeg faktisk ikke.

Skrevet

Tror det er mange som føler seg truffet her ja! Hahaha!!

Skrevet
Kanskje lurt å bli godt i norsk før du uttaler deg om hønsene her inne. Underholdene = Underholdende Ja for selv om vi(hønsene) er gode til å pøse ut eder og galle pga vårt uperfekte liv eller dårlige kunnskap om elementære liv, er vi en mester i rettskrivning. Så pass deg!! Hilsen Dib-politi aspirant :D

Hehe... Husk å lese korrektur på innleggene dine neste gang du kritiserer andre sine skrivefeil! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...