Gå til innhold

Lavt protein s-keisersnitt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært hos legen, det der kom det frem at lavt protein s nivå er sannsynlig årsak til prematur fødsel sist. Hadde flere infarkter i morkaka som ga dårlig næring til baby, så han var dysmatur.

Nå ser det ut til at jeg burde begynt med blodfortynnende v nytt sv skap. Skal til ekstra kontroll på mandag, så håper det går bra til da.. Har hjertet litt i halsen da jeg skumleste over mange som har mistet pga dette. Det gikk nesten galt for min egen under fødsel også, så nå er jeg rimelig bekymret.

 

Pga alt som skjedde sist, så ønsker jeg keisersnitt i kontrollerte former denne gang, men går det an når man har det lave nivået? Og hvis man går på blodfortynnende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...