Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har i et par år fått bostøtte pga av lav inntekt, nå har jeg gått opp i inntekt og regnet med at jeg nå tjener for mye så jeg gjorde som man skal og er pliktig til jeg sendte de et brev hvor jeg sa fra meg bostøtten siden jeg nå får for høy inntekt. Idag fikk jeg brev fra de og jeg regnet med at det da ville være at de har mottatt brev fra meg og fjernet bostøtta (noe de har) Men nei det var et brev om at min bostøtte søknad var avslått......... Virkelig jeg søkte ikke på bostøtte jeg. Og tallene de brukte var hinsides fantasien, jeg har plutselig en inntekt på mer en 200 000kr mer i året en jeg har. (de har jo heller ikke de nye tallene mine for inntekt for siden jeg ikke søkte har jeg ikke sendt de med) Og husleia mi hadde gått ned flere tusen fra hva jeg må betale. Tenk så flott om tallene hadde vært rett da.... Jeg gidder ikke ta kontakt med de siden jeg jo faktisk ikke skal ha bostøtte så det spiller i hele ingen rolle. Men hva er poenget med å sitte der å lage fake tall slik at de kan avslå en søknad jeg aldri har sent?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Det har sikkert skjedd en glipp. Skrev faktisk klagebrev til husbanken i går etter at de har rotet det til med mine søknader om bostøtte. Tror det lønner seg å følge godt med i allefall, men det gjelder vel de fleste offentlige kontorer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå