Gå til innhold

Blir dere mer oppmerksom på menn rundt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere får lite oppmerksomhet og kos fra mannen hjemme? Jeg har hatt det slik en stund. Har en mann som i 1 års tid ikke har gitt så mye kos og oppmerksomhet, bortsett fra når vi er blant andre. Hjemme er Nintendo Wii eller data/TV, jeg blir ofte avvist, og sex har vi svært sjeldent (da HAN ikke vil) og veldig rutinemessig. Han tenner overhode ikke på meg, hvis vi skal ha sex, så må både han være i humør til det, og jeg må jobbe masse for å tenne ham. Han tenner ikke på å stå tett inntil meg naken eller ganske tydelig flørting fra min side. Har mistanke om at mannen er deprimert eller sliter med noe, men siden han aldri vil snakke om ting, får jeg ikke hjelpe ham, så jeg lar det ligge. Fra naturens side har jeg ganske sterk sexdrift, og må ordne meg selv et par ganger i uka for å "lette på trykket".

Det jeg har merket, er at i det siste har jeg begynt å legge merke til andre menn i omgivelsene. Interessen er kun teoretisk - jeg legger merke til de gode sidene ved disse mennene på jobb, i idrettsklubben, blant venner osv, uten at jeg får lyst til å være utro (noe jeg aldri kommer til å være) eller tenner på dem/blir betatt. Jeg legger merke at for eksempel den ene er svært flink med barn, en annen er veldig heldig med utseende, enda en virker veldig respektfull når han prater med andre mennesker og så videre. Dvs, jeg legger merke til kvaliteter jeg setter pris på, men får ingen seksuelle fantasier eller lyster i forhold til andre.

Noen som vet om det er normalt?

P.S. Og siden jeg har hengt så lenge på Dib og Bim, vil jeg presisere at jeg verken er feit, illeluktende, sutrende, lat,selvopptatt, kjeftete eller innehar andre lignende kvaliteter som gjør at mannen mister lysta på meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Helt normalt å legge mer merke til andre, når ens partner ikke viser interesse lenger, det handler om et primær behov, det å føle seg godtatt, atraktiv og elsket.

Blir forholdet deres bedre igjen, så vil du merke at den "interessen" for andre menn forsvinner igjen, men om det vedvarer slik det er nå, eller blir værre. Så fortsetter også din interesse for andre menn, kan også utvikle seg, i verste fall utroskap, men tror ikke det, siden du er såpass imot det, men du kan starte å fantasere på hvordan de andre ville stilt seg i forhold til din mann, på alle plan, ikke bare sexuelt.

Din man har ingen gode venner du kan be om litt hjelp fra? Her fikk jeg bestevennen til samboeren til å ta en prat med han, da han startet å avvise meg, han fikk pratet ut om det han trengte med kompisen. Jeg har ingen aning i hva de har snakket om, men forholdet vårt har bedret seg etter det hvertfall :)

Skrevet

Jeg har prøvd å lufte det med et par av våre felles venner, men de vet ingenting spesielt. De er også forundret over hans behandling av meg, for utad virker han kjempeforelsket enda, og at han er stolt av meg og ønsker å vise meg mest mulig frem. Når vi er på tomannshånd så er likegyldighet hovedregelen. :S

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...