Gå til innhold

Om dere jobbet seint og kom hjem til...............

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann som ikke hadde lagt ungene, ikke varmet opp middagen og huset var rotete?! Hvordan hadde dere reagert???

Har begynnt å jobbe igjen etter jeg fikk prinsessen min for 9mnd siden, og igår ga jeg fint beskjed til mannen om å varme opp maten kl 4 til barna, bade babyen og legge hun til vanlig tid.

Kom hjem til rotete hus, mann satt ved pc og ungene var ihjel sulten, ble helt ute av meg. Tok meg 10 min å rette opp i alt dette, mens han hadde nok ikke gjort en dritt hele dagen.

Og vet dere hva det verste er?? at moren var hos ham nesten hele dagen for å"hjelpe" til, så dvs han hadde ikke byttet bleier selv osv.

Jeg er målløs! Det er så mye problemer med han dermannen at jeg vurderer å gå fra ham nå!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde "ordnet" opp som du sier og satt meg ned og pratet med mannen.

Jeg hadde lagt vekt på at han skulle fortelle hva han så for seg å gjøre mens jeg var på jobb. Det nytter ikke å fortelle en mann hva en vil han skal gjøre hvis han ikke forstår hva dere er enige om eller har andre oppfatninger av dere er enige om enn deg.

Merker det her på en del ting. Han bare antar og tror og tenker og ser for seg at det var sånn og sånn vi var enige om. Prøver å fortelle han at han må sette ord på det og ikke bare anta. Så prøver alltid å sjekke ut at vi har samme oppfatning av hva vi faktisk er enige om :P

Skrevet

Da hadde jeg blitt sint altså! Maken til latsabb!

Skrevet

En ting er et rotete hus, men å ikke mate barna er temmelig drøyt... Hva sa han om dette selv?

Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det som slår meg: Depresjoner? Rotete hus er nå en ting, men når man ikke gir ungene mat, eller legger dem til normal tid og heller sitter foran pc'n, det minner meg om mine depresive perioder, jeg hadde ikke barn da, men jeg vet av dem som "overser" ungene sine når de sliter med depresjoner.

Barseldepresjoner kan ramme menn også, det er bare ikke like utberedt.

Ta en prat med han, finn ut hvorfor han ikke har stelt ungen selv den dagen, eller gitt ungene mat og lagt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...