Terese med to jenter Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Det har nå pågått siden oktober, hun hoster når hun løper og hopper eller herjer. Hun hoster innimellom på natta, men ikke da det er verst... Fikk ventoline hos fastlegen for en stund siden, virker ikke som den hadde noen effekt, så sluttet med den. Nå finner jeg den ikke, for nå synes jeg det har blitt verre igjen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hun er snørrete også, har stort sett vært det mer eller mindre hele vinteren også. Virker som de i barnehagen tror det er astma, men jeg synes det er rart at hun ikke hoster mer på natta da og at medisinen ikke virker. Noen med erfaring eller tips til hva jeg kan gjøre???
Pengetreet Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Vanskelig å si. Det er mulig at hun trenger en annen astma medisin. Jeg ville ikke slått astma helt fra meg hvis jeg var deg, iallefall ikke før du har drøftet dette med legen. Stadige forkjølelser spes om vinteren er også et astma-tegn. Datteren min har astma og hun har ikke bestandig natthoste. Men hun går fort tett ved aktivitet og hoster endel da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå