Gjest Fru EM Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Alle jeg kjenner har masse venner som de møter ofte, men omtrent ingen av dem jobber eller jobber kun deltid så de har jo massevis av tid. Jeg jobber masse, ofte til 17 hver dag og ofte på lørdagene. Når jeg endelig har fri er det viktig for meg å være sammen datteren min og mannen min, men jeg savner venner og. Hvordan skal jeg egentlig ha tid til det? Jeg blir jo sliten også, men er nesten villig til å være sliten for å kunne få en venninne jeg treffe innimellom
JØBEN Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Det kommer helt an på prioriteingene det. Jeg jobber fullt. Er hjemme ca fire hver dag og jobber en del på pc'en om kveldene. Ungene er jeg sammen med etter middag og frem til leggetid. Noen dager er det trening eller kamp for eldste og da er vi med på det. Ungene er i seng halv åtte og da har jeg og mannen voksen tid. Dette kan vi har hver kveld om vi vil, men jeg bruker i gj.snitt en kveld i uken på venninner. Noen uken tre kvelden, noen uker ingen. Da går jeg eller får besøk når ungene er i seng. Helgene er derimot ganske hellig. da er det familie tid. Det handler vel bare om å ta seg tid til det en syntes er viktig, og om venner er viktig for deg så tar du deg tid til det.
sax Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Hvordan får man ikke tid til det tenker heller jeg. Ungen legger seg klokka åtte, og fra da frem til jeg skal legge meg har jeg jo all tid til venner i helgene på kveldstid også. La oss si at jeg er sammen med venninner to kvelder i uka, så har jeg fortsatt fem kvelder med mannen på kveldstid.. Han er ikke så ofte ute på kveldene da, har som regel ett par kompiser på besøk her ett par ganger i uka. Innimellom så tar jeg også med ungen på besøk til venninner, eller mannen tar han med hvis han skal besøke kompiser. Men det handler jo så klart om prioriteringer, jeg liker å prioritere tid med vennene mine, de er veldig viktige for meg.
Kyllingbein Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Jeg jobber 80-120 % turnus med kvelder og helger. Jeg har tid til venner 1-2 kvelder i uka etter at barna er i seng. Hadde nok hatt tid til mer også men pga oppussing og mannekos blir det med det, For meg er det viktig å prioritere vennene mine. På dagtid når jeg har fri er det sjeldent for da jobber jo alle andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå