Gå til innhold

bortskjemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere skjemt bort i ferien da, damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt skjemt veldig bort i ferien, men er ganske bortskjemt til vanlig også. :P Du da HI?

Skrevet

Hehe! Sånn derre fri liksom:p

Gjest Fru EM
Skrevet

Hehe! Sånn derre fri liksom:p

Ukjent uttrykk for meg :P

Skrevet

Ferie? Hvilken ferie? Å, du mener gubbens ferie, ja...

Skrevet

Faktisk har fruen (jeg er skjeiv) skjemt meg bort til di grader... Ettersom jeg har to barn fra før så har vi en uke ferie alene og så resten når barna kommer fra barnefaren.. å her har vi pakka bilen å reist bort, å Ho har handla go mat å på butikker har jeg fått alt jeg har pekt på... :o blir helt sjokka.. Hi

Gjest Fru EM
Skrevet

Eller vent! Jeg fikk tross alt sovetil 8 når jeg hadde fri på søndag morgen :P kjempe bortskjemt er jeg :P

Skrevet

Faktisk har jeg for en gangs skyld skjemt meg selv bort i ferien! ;)

Har kjøpt meg nye Nike løpesko, klokke, hot undertøy, div klær og et fantastisk jakkefunn på utsalg i Sverige: Rød trenchcoat fra Christian Lacroix til 100,- sek!!!

Men gubben har vært ok han også da.. ;) Har stått opp med barna, og brygget kaffe til jeg står opp. Så joda, -ferien har så langt vært vellykket. :)

Nå er vi inne i den siste uka av vår 3 ukers ferie sammen, -mandag er det tilbake på jobb for en stund. Så blir det litt mere fri i august. :)

Skrevet

Så deilig da! Etter å Ha vært alenemor en stund med stram øko. så forventer jeg liksom ingenting mer.. men nå er plutselig besteforeldre skikkelig gira på å gi alt mulig til barna, og fruen kjøper alt mulig... Blir nesten flau og på gråten fordi noen bryr seg så om meg... Så for meg er dette ferie!

HI

Skrevet

Skulle gjerne sovet lenge jeg, men det virker som jeg har mistet evnen etter at minsta kom til verden :P Så hvis pappaen tar henne en morgen så kommer gjerne jeg tuslende en halv time etterpå og da har jeg ligget i senga og ventet en halv time bare for at jeg skal stå opp etter de!

Aah, som jeg savner å sove til klokken ti, minst! :D

Skrevet

Tja, barna har sovet til åtte tre dager på rad, det kaller jeg bortskjemt! :P

Utover det,, sol, is, fri med barna.. Jo, jeg er ganske fornøyd. Verre med mannen som må male vaskerommet i kjelleren alene i ferien sin, siden den gravide kona ikke kan drive med sånt pga avgasning.. :P

Høres deilig ut med litt bortskjemming, regnbuemamma, nyt det, du har helt sikkert fortjent det alt sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...