Gå til innhold

Dere som har seng OG vugge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan dyne har dere til vugga? Vogndyne? Og har f.eks barnas hus egen sengekant til vugger eller må jeg ha til vanlig seng og ta den dobbelt? Hva med laken til vugge? Har den til barnas hus man kan velge om skal stå stille eller vugge om dere skjønner.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også den vugga (låner den), og det finns egen sengekant som passer :) skal bruke vogndyna oppi, laken har jeg ikke sjekka, men regner med å bruke samme str som i sprinkelsenga :)

Skrevet

Har 65x80 til vugga, og bruker ikke sengekant.

Vi har ganske stor vugge tror jeg, for laken har aldri vært noe problem....

Skrevet

Vi har vugge, du kan bruke vogndyne til vuggen, 65 x 80. Og det er egne laken i samme størrelse som vuggen, hvis du har vanlig

madrass mål 40x90. Bruker samme størrelse på laken i vognen som i vuggen :-)

vi kjøpte sengekant på barnashus.

Skrevet

Det går an å bruke både vogndyne og den dyna du bruker i senga i vogga :) Du trenger nok ikke kjøpe noe nytt "spesielt" utstyr til den :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Har kjøpt vogndyne i dag, 65x80 :) Hadde ikke fra sist. Da skal jeg sjekke laken og sengekant på barnas hus når vi skal kjøpe vogn nå snart :D

Skrevet

Trenger ikke sengekant til voggen, den tiden de ligger i vogge ligger de så stille uansett! Vi har heller ikke brukt laken, bare saueskinn. Og vogndyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...