Gå til innhold

Baby 8 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De av dere som har flaske baby, hvor mange flasker ligger dere på i døgnet når babyen er rundt 8 mnd?

Og hvor mye er på flaska ?

Her spises det grøt på morgenen, samt frukt på formiddagen , noen ganger middag , og så grøt igjen på kvelden. Men kjenner jeg sliter med å få inn 3-4 flasker om dagen. Og disse er det 160 ml på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min jente på 8mnd spiser noe slikt.

-06.30-07.30 Melk 160ml Hele flaska drikkes opp (hun ligger på golvet og drikker selv og ser barnetv på nrk3

- 08.30-0900 1brødskive el grøt ikke alltid alt går ned

10.00-10.30 sove drikker ca 30ml melk på senga :)

13.00-13.30 grøt og frukt

14.30-15.00 melk 160 ml drikker ikke alltid opp alt

16.00-17.00 middag sammen med oss spiser ikke mye

19.00-19.30 grøt/ brødskive frukt

natta 20.00-20.30 melk 160ml

Ser at hun får i seg 3.5 fl melk for dag ca ,noen dager mere, men er ikke bekymret for det, hvorfor er du bekymret for anntall fl i døgnet? Visst det er nan pakken du ser på så er det bare veiledning ingen barn er lik :)

Skrevet

Tips ikke tilby melk rett etter måltid (grøt, brød, middag) da vill ikke barnet ha for han er mett, gi heller litt vann visst han er tørst så venter du ca en time med melken, da drikker han mere :)

Skrevet

Ved 8 mnd fikk min lille ingen flasker (unntatt flasker m vann da), men masse god, sunn, hjemmelaget mat. 4-5 måltider per dag.

Skrevet
Ved 8 mnd fikk min lille ingen flasker (unntatt flasker m vann da), men masse god, sunn, hjemmelaget mat. 4-5 måltider per dag.

Drakk din baby melk av kopp eller ammet du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...