Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 og hvor mange barn har du? Jeg jobber for tiden 6 dager i uka, men ser jo at det er for mye..men er vikarstilling så jeg må bare holde på slik til jeg vet mere:S Savner barnet mitt så om dagene, føler vi får ALT for liten tid sammen:(
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Etter jeg fikk de minste barna jobber jeg 60-80 % om natta. Da jeg var alene med førstemann, jobbet jeg somregel 130%. Jobbet nattevakter flere steder, en gang jobbet jeg 21 netter på rad. Fikk ikke støtte til barnetilsyn eller overgangsstønad siden jeg hadde for høy inntekt. Og da måtte jeg jobbe så mye for å få det til å gå rundt, fikk heller ikke barnebidrag.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 100%, dvs 8-16, 5 dager i uka. Skulle gjerne jobbet litt mindre.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Begynte å jobbe når barna var 2 og 4 år. Har jobbet alt fra 50-80% i 2 år nå. Skal begynne å jobbe 100% nå fra høsten. Da er barna 4 og 6 år.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Jobber ikke. Har tre barn fra 0-5 og vil ha mest mulig tid sammen med dem, og vil ikke ha en familie som konstant føler at er i tidsklemma. Begynner kanskje å jobbe igjen når alle har begynt på skolen. Kanskje før om det skulle bli kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Jobber 10-15 hver dag. 25 timersuke. Helt flott, får god tid med snuppa mi, driver selv så kan velge egen arbeidstid.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 80% nå, jobber hver dag til 14.00. Fra høsten av jobber jeg 100...har 2 barn
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #9 Skrevet 10. juli 2012 Er i permisjon nå, men skal jobbe 80% når jeg er ferdig med den. Deilig å slutte litt tidligere, sånn at man får mer tid til barna på ettermiddagen og kvelden. Jobbet 100% stilling frem til jeg fikk mitt første barn, 50% stilling de første seks mnd hun gikk i bhg og 80% stilling frem til jeg ble gravid igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 Jobber 100% + 150-200 timer overtid i perioden februar til mai.
Netti*** Skrevet 10. juli 2012 #11 Skrevet 10. juli 2012 100 % og har 3 barn. Strax 4 :-) null overtid og jobber 08-16.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. juli 2012 #12 Skrevet 10. juli 2012 100% snart to barn, blir 100% etter at siste er kommet, er i perm nå.
Regnbuemamma Skrevet 10. juli 2012 #15 Skrevet 10. juli 2012 60%, delvis frivillig og delvis ufrivillig.. var arb.ledig i et år så var fornøyd så lenge jeg fikk noe å gjøre, men håper det blir hvertfall 80% med tid og stunder
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 10. juli 2012 #16 Skrevet 10. juli 2012 100%, mandag-fredag, 8-15.30
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #17 Skrevet 10. juli 2012 100 %, dvs. 8-16 man. til fre. Pluss en del overtid i perioder. Har fleksitid, så kan justere arbeidstiden, men må jo jobbe nok timer. 1 barn.
Mandalas Skrevet 10. juli 2012 #18 Skrevet 10. juli 2012 75%, også tar jeg iblant ekstravakter. Jobbet seks dager forrige uke og da var jeg rimelig utslitt søndag ettermiddag! Jeg skjønner ikke at noen orker å jobbe så mye over tid.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #19 Skrevet 10. juli 2012 Etter jeg fikk de minste barna jobber jeg 60-80 % om natta. Da jeg var alene med førstemann, jobbet jeg somregel 130%. Jobbet nattevakter flere steder, en gang jobbet jeg 21 netter på rad. Fikk ikke støtte til barnetilsyn eller overgangsstønad siden jeg hadde for høy inntekt. Og da måtte jeg jobbe så mye for å få det til å gå rundt, fikk heller ikke barnebidrag. Hvordan løste du det som enslig mor. Nattevakter altså?
anonymiusius Skrevet 10. juli 2012 #20 Skrevet 10. juli 2012 jobber 50%. 2 og 3 dager i uken. Har to barn og er veldig glad for at vi har mulihet til at jeg kan jobbe redusert.
Isola&Lille+julegave Skrevet 10. juli 2012 #21 Skrevet 10. juli 2012 Jobber 50%. 1 barn på 1.5 år. Luksus å få være så mye med mini!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. juli 2012 #22 Skrevet 10. juli 2012 Får i alle fall betalt for litt over 100 %, men hvor mye jeg jobber... En god del mer! Og har komprimert arbeidsår, så i perioder jobber jeg grusomt mye, men har avspasering å ta meg inn igjen på, samt være sammen med familie på.
☆☆☆ Skrevet 10. juli 2012 #23 Skrevet 10. juli 2012 Har permisjon fra min 100% stilling, ett barn. Begynner på igjen 1. januar.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #24 Skrevet 10. juli 2012 Jobber 100% + 150-200 timer overtid i perioden februar til mai. Revisor? Jeg har jobbet med regnskap og hatt ca 50-60 timer over pr uke i årsoppgjøret. Skal starte som revisor og spent på overtiden....
Husbygger Skrevet 11. juli 2012 #25 Skrevet 11. juli 2012 Jobber 100%, arbeidstidene varierer veldig og det er litt for mye ettermiddagen/kvelder. Har tre skolebarn som skal følges opp med lekser og fritidsaktiviteter + at vi driver og bygger hus for tiå. Så det har vært kjempe travelt det siste året. Håper jeg får gå over i en annen stilling i firmaet som gjør at jeg får fleksitid og bare dagjobbing :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå