Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Herregud altså, jeg kjenner jeg blir helt vanvittig flau og irritert over hun lyse, blonde, berta i den serien... Hun virker jo faen klype meg het sprengt! Og stakkars han "av og til kjæresten" som er pappa til babyen... For et sabla hespetre av et hokjønn...jeg blir rasende av oppførselen hennes! Dagens hormonelle utbrudd!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Har ikke sett nå. Reprise? Hvem av dem er det da? Mange spesielle damer med i den serien
ispia87 Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Antageligvis ho me passe kort hår? som ikke vil t legen før etterkontroll
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Ja hun som ikke vil til legen...som har ei lita jente med en som kommer fra Asia... Det er sikkert reprise, ja...jeg kom bare tilfeldigvis over det nå da jeg satt og bladde i kanalene... Huff a meg altså, ble helt uvel av hele opptreden hennes...!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Ah, I remeber her. Fra Drammen sant? Hun var på bli ny, mor og datter på Fem her om dagen. Løvely!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Det er bare frøken mossing..Kristine Mossing!! Hun fikk gjennomgå kraftig her inne når disse episodne av henne var "nye" men dette er vel ivertfall 3 år siden..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Hehe, ja det er henne ja.... jeg hadde ikke sett Unge Mødre sist hun for alvor ble hetset her inne, og da synes jeg oppriktig synd på henne. Har sett på det nå, og ja, der er det definitivt litt gjennomtrekk. Jeg synes uansett synd på henne, det er tragisk med noen av disse unge mødrene, jeg regner med at flere av dem gremmes av å se seg selv i opptak om 10 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå