Gå til innhold

Hva er det pinligste du har gjort? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn for å kanskje lage en moro tråd :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...tror ikke jeg har gjort noe som "tar kaka", men litt rødming her og der har det blitt.

Den gangen jeg fortsatt bodde hjemme og gjemte meg i klesskapet mitt, fordi jeg trodde det var en innbruddstyv nede i stuen. Ringte foreldrene mine og naboen, og mens jeg holdt på å slå nr til politiet, ringte (heldigvis) min far opp igjen og fortalte at det bare var en elektriker..jeg skalv og hvisket til min far, herregud tenk om jeg hadde nådd politiet :P

Feis jordmoren rett i ansiktet under syingen, hadde epidural så jeg kjente ikke at det var noe ugang på gang.

Kommer ikke på flere ting akkurat nå, men finnes flere! :)

Skrevet

Det må være da jeg var 11-12 år og var på tur med korpset jeg spilte i, og var nesten kommet hjem igjen da vi måtte ta en ferje.

Jeg gikk ned i salongen og fikk øye på en gutt som jeg bare så fra siden som satt og strekte seg. Denne gutten var jeg litt småforelsket i - så jeg gikk rett bort og kilte ham under armene. (Døvt gjort, ja....., men det er en annen historie..)

Da han snudde seg, hadde jeg aldri sett ham før...

Det var stas!

Skrevet

Møtte en gammel bekjent på byen for noen år siden. En jeg aldri har hatt noen nær kontakt med, bare felles bekjente. Hadde ikke sett han på veldig mange år, og kjente han nesten ikke igjen. Han var veldig tykk, og ikke spesielt pen akkurat. Sjokket var stort da han sa noe sånn som: "husker du sånn jeg fikk av deg sist vi møttes? Kan ikke vi gjøre sånn igjen?"

Jeg nesten roper, full som jeg er, "Jeg har da for søren aldri ligget med deg. Er du sinnsyk?"

Han: "Hallo... Jeg ba om en klem. Hvor full er du?"

Jupp... Pinlig! Han fikk en noe motvillig klem, før jeg lurte meg vekk. Heldigvis har jeg aldri sett han etter det. Tror jeg hadde rødmet den dag i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...