det er berre mordi Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Absolutt ingenting er planlagt her! Jeg og bøllefrøet skal flytte, så det blir nok bare å tusle litt rundt og bli kjent i nærmiljøet, stikke en tur på lekeland og ellers bare gjøre ting vi plutselig finner på Du da?
GlemMegEi Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Vi skal først en uke til sverige,på daftø camping,et eldorado for barn med masse aktiviteter og egen eventyrpark. I august etter skolestart skal vi til side i tyrkia på en sumwing hotell.gjorde skikkelig kupp,nesten halv pris siden det etter skolestart.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Vi reiser til Danmark og blir der i en drøy uke. Kjører båt til Hirtshals, tar en tur på akvariet før vi kjører dit vi skal være som er ca 2 timers kjøring. Skal i Jylland park zoo og Jesperhus blomsterpark. Ellers tar vi ting litt på sparket. Ungene har lyst tilbake til legoland og løveparken, men der var vi i fjor så tenker vi prøver noe annet i år..
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Absolutt ingenting er planlagt her! Jeg og bøllefrøet skal flytte, så det blir nok bare å tusle litt rundt og bli kjent i nærmiljøet, stikke en tur på lekeland og ellers bare gjøre ting vi plutselig finner på Du da? Vi hadde først planlagt en tur til Danmark, men var altfor sene til å bestille leilighet i Lalandia (ved Legoland). Så vurderte vi en halvveis hoppepå tur til Mallorca, men fant ut at minstemann slet veldig i pinsen når det var så varmt. Sparer derfor det til neste år. Så eneste vi vet nå er at vi skal en tur på hytta, i tillegg til dagsturer til f.eks Foldvik familiepark. Skal også hjelpe foreldrene mine med å flytte neste uke. Men til neste år blir det et varmt sted... håper jeg
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Vi skal først en uke til sverige,på daftø camping,et eldorado for barn med masse aktiviteter og egen eventyrpark. I august etter skolestart skal vi til side i tyrkia på en sumwing hotell.gjorde skikkelig kupp,nesten halv pris siden det etter skolestart. Vi vurderte faktisk en tur til Daftø. Hvilken aldersgruppe mener du den campingen passer til?
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Jeg er hjemme med storesøster som har fri fra sfo hele ferien. Vi har solt oss, shoppa, besøk venner og familie, storesøster har vært syk, vært på overnatting hos farmor og farfar og vi har sett film, gått tur osv. Samboeren har knapt vært hjemme. Lillebror har hatt fri 2-3 dager i uka fra bhg (tar han fri når helsa mi tillater det). Han har gått til kiropraktor 2 ganger i uka, fysio, helsestasjon osv. Har også fått vært med på en del av det storesøster og jeg har gjort da Om knappe 2 uker skal samboeren og lillebror også få 4 uker fri og da reiser til på biltur i 3 uker til Kroatia Store og små gleder seg veldig!!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Jeg er hjemme med storesøster som har fri fra sfo hele ferien. Vi har solt oss, shoppa, besøk venner og familie, storesøster har vært syk, vært på overnatting hos farmor og farfar og vi har sett film, gått tur osv. Samboeren har knapt vært hjemme. Lillebror har hatt fri 2-3 dager i uka fra bhg (tar han fri når helsa mi tillater det). Han har gått til kiropraktor 2 ganger i uka, fysio, helsestasjon osv. Har også fått vært med på en del av det storesøster og jeg har gjort da Om knappe 2 uker skal samboeren og lillebror også få 4 uker fri og da reiser til på biltur i 3 uker til Kroatia Store og små gleder seg veldig!! Kroatia høres veldig spennende ut! Har en på jobben som ferierer der hvert år, og skryter veldig. Skal dere kjøre rundt i Kroatia, eller har dere et sted dere skal være hele tiden? Tar gjerne imot tips om flotte steder når dere kommer hjem
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juli 2012 #9 Skrevet 10. juli 2012 Vi har vært der 4 ganger før. 3 før barna ble født og 1 gang ifjor med barna. Vi har vært (bodd) 2 forskjellige plasser, men skal kjøre lenger sørover i år. Vi har bodd i Umag og Opatija. Umag er verdens fineste plass og vi reiser tilbake hit hver gang, men prøver også og oppleve andre ting så vi ikke blir leie. Ifjor var det riktignok 7 år siden sist så noe anderledes var det Ifjor fikk vi regn og da pakket vi i bilen og flyttet oss etter hvor sola var, og da ble det rett utenfor Roma Vi er litt anderledes da, for vi bestiller båt til og fra Danmark, pakker telt i bilen og tar alt som det kommer. Mange som ALDRI hadde ligget i telt i syden da, men det er det vi liker. Ikke for å skrøyte, men vi gjør det ikke for prisen. Kjenner et par kroatere og kunne absolutt ha leid flotte leiligheter til skampris! I år skal vi altså reise sørover mot Makarska, som er en kjent turistplass, men vi legger oss ikke til midt i turistland. Finner en rolig plass et godt stykke utfor. Første gang vi så andre norske turister der nede var vel i 2004. Det er jo i senere tid det har blitt et kjent turistmål for Norge.
GlemMegEi Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 Vi skal først en uke til sverige,på daftø camping,et eldorado for barn med masse aktiviteter og egen eventyrpark. I august etter skolestart skal vi til side i tyrkia på en sumwing hotell.gjorde skikkelig kupp,nesten halv pris siden det etter skolestart. Vi vurderte faktisk en tur til Daftø. Hvilken aldersgruppe mener du den campingen passer til? det er første gang vi skal dit,vi har en baby og en på sju og en på fem. De vi skal reise med var der i fjor også,da var de ungene tre og fire år og det var ungene som ville tilbake dit.og jeg regner med mine vil like seg der:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå