Prøverpåentil Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har utrolig lyst til å dra å se på lille bebiss.. men har allerede vært på en del vanlige ultralyder pga sykehusopphold og sånt:) Er det "bortkasta" penger ,eller vil dere si at det var verdt det??
Tauriel Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Jeg vil si der er verdt det :-) Men finn en plass der de har garanti, jeg fikk dårlige bilder og betalte for en vanelig ultralyd :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Var verdt det for meg kosta 900. Kosta vel 1800 på en annen klinikk tror jeg, det hadde jeg ikke betalt...
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har gjort det i begge mine svangerskap, og har fått kjempe flotte bilder. Første gangen var fordi vi selv hadde veldig lyst, og andre gangen gjorde vi det for moren min sin skyld. Hun synes det var veldig stas å se barnebarnet "live" inne i magen
Kanutten83 Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Vi var med nr 2, skulle ønske jeg var med nr 1 Skal helt klart med denne også Vi var på Ultralydklinikken på Lysaker, er babyen veldig lite samarbeidsvillig og dere får dårlige bilder, så får dere tilbud om ny time gratis Vi betalte rundt 1000 Kr, fikk da med cd med mange bilder og noen filmer, bla hvor babyen gjesper, suger på tommelen, åpner øyne osv
*venter en liten gutt feb* Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 hos hun jeg skal ha min vanlige UL hos kan jeg få 3D uten å betale ekstra for det. er veldig heldig slik. gleder meg til jeg kan få 3D på min lille spire.
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 anbefalles:) morro å se hvor like de er når de kommer ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå