Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Åh.... drømmer tilbake til tenÅrene hvor jeg snek meg inn pÅ et utested i Kragerø og hadde mitt første onenight stand Enjoy!
Gråsonen Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 litt for langt fra Ammerud.. her er det liv på cafè hyggelig.. når som helst..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Bli med Kira! Du kan gjenoppleve kvelden minus ons'n )
Pengetreet Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Heldige du som er i Kragerø! Der er det så fint Skulle gjerne slengt meg med hvis jeg hadde vært i nærheten Ha det gøy i kveld da
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Litt langt unna Stavanger, men ellers..
Gjest Mentha Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Wish I could. Men jeg er stuck i Trøndelag og fjøsjobb fra 3.30 i natt. Skulle mye heller vært susa på råsa champagne på den tiden og trippende på vei hjem fra byen i høyhæla sandaler og sommerkjole. Kooooos deg!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Åå dere er for langt unna ! Norge er for stort:( vil ha selskap..
Prøverpåentil Skrevet 10. juli 2012 #9 Skrevet 10. juli 2012 litt for langt fra Ammerud.. her er det liv på cafè hyggelig.. når som helst.. Haha.. Ammerud er et fint sted. Er du derfra eller kommer du langveis fra?
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 I wish! Men jeg sitter stuck her hjemme med to små barn og en mann som har ferie. Vet ikke hva som er mest slitsomt av å ha barna eller mannen hjemme
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 10. juli 2012 #11 Skrevet 10. juli 2012 Dårlig unnskyldning faren kan passe barn og mor altså du kan passet meg
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #12 Skrevet 10. juli 2012 Hvis du trenger å bli passet på, så er jeg et dårlig valg! Jeg kommer til å stå på sidelinjen for å heie deg frem
Bee&Alie Skrevet 10. juli 2012 #13 Skrevet 10. juli 2012 Hadde jeg ikke hatt termin i morra så! Begynner å glede meg LITT til å kunne ta en fest!
Gråsonen Skrevet 10. juli 2012 #14 Skrevet 10. juli 2012 litt for langt fra Ammerud.. her er det liv på cafè hyggelig.. når som helst.. Haha.. Ammerud er et fint sted. Er du derfra eller kommer du langveis fra? Jeg er oppvokst på Grønland og Ammerud. Hva med deg? Er du oppvokst i nabolaget, kanskje vi kjenner hverandre eller kjenner til hverandre? Nå bor jeg vel helt ærlig nærmere Kaldbakken en Ammerud i den forstand.. Har 2 steinkast til cafè Hyggelig ;-) Som alltid er like hyggelig..
Prøverpåentil Skrevet 10. juli 2012 #15 Skrevet 10. juli 2012 litt for langt fra Ammerud.. her er det liv på cafè hyggelig.. når som helst.. Haha.. Ammerud er et fint sted. Er du derfra eller kommer du langveis fra? Jeg er oppvokst på Grønland og Ammerud. Hva med deg? Er du oppvokst i nabolaget, kanskje vi kjenner hverandre eller kjenner til hverandre? Nå bor jeg vel helt ærlig nærmere Kaldbakken en Ammerud i den forstand.. Har 2 steinkast til cafè Hyggelig ;-) Som alltid er like hyggelig.. Hehe, ja jeg er oppvokst på Ammerud selv.. bodde der fra jeg var 2 år til jeg var 16:) Er nå 23:) Hehe.. ja den cafe hyggelig er jo lyspunktet på ammerud gitt ....
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 10. juli 2012 #16 Skrevet 10. juli 2012 Litt usikker på om cafe Hyggelig alltid er like hyggelig;-) iallefall etter å ha jobbet i Oslopolitiet i ti år:-) Er faktisk i nabokommunen til Kragerø jeg nå da, på sommerferie hos mamma og pappa, men blir nok ingen bytur.... Kos deg:-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #17 Skrevet 10. juli 2012 litt for langt fra Ammerud.. her er det liv på cafè hyggelig.. når som helst.. Haha.. Ammerud er et fint sted. Er du derfra eller kommer du langveis fra? Hehe, der skrapes det på døra før de åpner, ja...
SmellyCat Skrevet 10. juli 2012 #18 Skrevet 10. juli 2012 Hadde jeg vært i Kragerø skulle jeg gladelig vært med deg på partay
Gråsonen Skrevet 11. juli 2012 #19 Skrevet 11. juli 2012 Jeg stemmer for dib-samling på cafè hyggelig :-)
Gulosten™ Skrevet 11. juli 2012 #20 Skrevet 11. juli 2012 I wish! Men jeg sitter stuck her hjemme med to små barn og en mann som har ferie. Vet ikke hva som er mest slitsomt av å ha barna eller mannen hjemme Stemmer for mannen, spesielt når han klager over hvor slitsomt det er å være hjemme med barn. DET er slitsomt det
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. juli 2012 #21 Skrevet 11. juli 2012 Åååh det hadde vært morsomt! Men jeg er i feil kommune og feil landsdel
Studine mevik Skrevet 11. juli 2012 #22 Skrevet 11. juli 2012 Så nær men likevel så fjern. Jeg bor ikke så fryktelig langt unna, men med to små barn så kommer jeg ingen steder også er det litt vanskelig å komme seg fra kragerø og hjem på natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå