Gå til innhold

bieber og mer til ?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen jente på 36 år og ikke lagt mye merke til Justin Bieber før denne kaos konserten. Da så jeg konserten og intervjuet på tv av denne unge karen.

å jeg må si for et skjønn gutt! Har jeg vært i aldersgruppen hvor flest bieber fan er, hadde jeg også vært stoor fan!!

http://www.seher.no/898829/justin-bieber-har-hemmelig-navn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ser bilder av han slår det meg at jeg er blitt "gammel", en skal virkelig være ung for ikke å få morsfølelse for han.

Skrevet

Hehe her i huset skal mor, far og to døtre på 12 og 17 på konsert den 17. .april, og vi gleder oss masse alle sammen :) Han er jo bra sjarmerende, flink og god gutt da, og han har mange fine sanger synes jeg!!!

Skrevet

Søt og se på men helt skrudd i hodet, ung mannlig utgave av Sara Palin. Han er bla imot alle former for abort, selv hvis en far voldtar sin 12 årige datter og gjør henne gravid.

Glad mine døtre er for små til å interresere seg for den galningen.

Skrevet
Søt og se på men helt skrudd i hodet, ung mannlig utgave av Sara Palin. Han er bla imot alle former for abort, selv hvis en far voldtar sin 12 årige datter og gjør henne gravid. Glad mine døtre er for små til å interresere seg for den galningen.

Han er bare en liten gutt og journalister burde kanskje holde spørsmål som ikke omhandler musikk unna et barn som åpenbart ikke er politiker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...