Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Hva bruker dere for å barbere dere? / hårfjerning
☆☆☆ Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Epilator eller voks, høvel under armene innimellom (men angrer resten av dagen).
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 (endret) Bruker ingenting... Gjør det i dusjen med bare rennende vann, reagerer mindre på det enn de barberproduktene som er stinne av parfyme og div. Og bruker barberhøvel:) Endret 10. juli 2012 av FruHottentott
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Jeg smører meg med en god fuktighetskrem eller olje før og etter barbering. Og er jeg flink til å smøre meg dagene etterpå også så slipper jeg å klø meg ihjel:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Epilator eller voks, høvel under armene innimellom (men angrer resten av dagen). jeg leste et sted at dem med sensitiv hud ikke burde bruke voks ?! hva slags voks bruker du da? finnes det parfymefritt? hi
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Jeg smører meg med en god fuktighetskrem eller olje før og etter barbering. Og er jeg flink til å smøre meg dagene etterpå også så slipper jeg å klø meg ihjel:) barberer du deg i dusjen? da renner jo fuktighetskremen av, men det gjør vel ikke no hva slags barbermidddel bruker du? hi
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Jeg smører meg med en god fuktighetskrem eller olje før og etter barbering. Og er jeg flink til å smøre meg dagene etterpå også så slipper jeg å klø meg ihjel:) barberer du deg i dusjen? da renner jo fuktighetskremen av, men det gjør vel ikke no hva slags barbermidddel bruker du? hi Jeg barberer meg i dusjen ja. Bruker en litt fet fuktighetskrem (uten parfyme) istedet for barberingskrem og vanlig barberingshøvel. Fungerer veldig bra for min sensitive hud ihvertfall:)
☆☆☆ Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Epilator eller voks, høvel under armene innimellom (men angrer resten av dagen). jeg leste et sted at dem med sensitiv hud ikke burde bruke voks ?! hva slags voks bruker du da? finnes det parfymefritt? hi Vanlig Veet voksstrips, funker på min hud. Men som oftest brukes epilator.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #9 Skrevet 10. juli 2012 Bruker vanlig hårfjerningskrem, men er flink å smøre med zink salve det første døgnet. Da klør det ikke så veldig Men nå har jeg hørt at vita har fått et slags sandpapir for legger som man kan bruke på bena istedet for høvel og krem. Har ikke fått prøvd det enda, da de var utsolgt, men tenker at det kan være noe for oss som reagerer på kremer;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 Noe alla dette http://www.tokay.no/Velvet-Touch/ #9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #11 Skrevet 10. juli 2012 Jeg smører meg med en god fuktighetskrem eller olje før og etter barbering. Og er jeg flink til å smøre meg dagene etterpå også så slipper jeg å klø meg ihjel:) barberer du deg i dusjen? da renner jo fuktighetskremen av, men det gjør vel ikke no hva slags barbermidddel bruker du? hi Jeg barberer meg i dusjen ja. Bruker en litt fet fuktighetskrem (uten parfyme) istedet for barberingskrem og vanlig barberingshøvel. Fungerer veldig bra for min sensitive hud ihvertfall:) Da skal jeg prøve det hva heter fuktighetskremen du bruker? hi
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #12 Skrevet 10. juli 2012 Noe alla dette http://www.tokay.no/Velvet-Touch/ #9 Her er folk som har dårlig erfaring med velvet touch; http://www.hildechri...ning-eller-ikke Trur ikke jeg skal prøve den hi
magpie Skrevet 10. juli 2012 #14 Skrevet 10. juli 2012 jeg bruker en barberings skum/gel uten parfyme (gillette har en nå og coop sin ängla mark funker også) og barberhøvel. Går ellers bra, men underarmene klør..har bare akseptert det. Ellers smører jeg leggene med vanlig fuktighetskrem (A-creme) etter på, så ikje huden blir så veldig tørr.
MrsMilla Skrevet 11. juli 2012 #15 Skrevet 11. juli 2012 Epilator normalt sett. Voks innimellom - men da i salong. Kan også finne på å ta fram pinsetten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå