Gå til innhold

Haha, hva feiler det enkelte hønsehjerner her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på de som tror noen tråder er tulletråder når de ikke er det, eller de som tror man finner på oppspinna historier kun av ren kjedsomhet ;) ( Ja det stemmer helt klart for noen, men ikke for alle?! )

Eller de som trooor at en anonym er en annen anonym som har nylig hatt et ganske likt innlegg selvom det ikke er fakta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* de som tror at en ano. er en annen anonym fordi de nylig har hatt ganske like innlegg. Skulle det stå :) Før Dib-purken kommer..

Skrevet

Hehe! Det er for dårlig vær generelt i Norge for tiden tror jeg.

Hilsen hønsehjerne :)

Skrevet

Det er fordi det florerer av tulletråder her inne, veldig mange ganger har HI av en eller annen syk tråd senere innrømmet at det bare var tull.

Dessuten har det vært flere tilfeller der en person sitter og svarer på sine egne tråder og innlegg- moderator har vært innblandet i noen feks, og i andre har de busta seg selv ved å glemme anonymknappen.

Så det er ikke så rart at man ikke alltid kjøper alt som blir sagt her inne. ;)

Skrevet

greit nok det altså, men enkelte ganger leser jeg tråder jeg ikke tror er tull.. Og da får trådstarteren slengt troll etter seg og det som verre er. Og ja, det er MYE unødige tulletråder her inne, det skal jo sies. På grensen til et useriøst forum, selv om noen av oss har seriøse problemstillinger og spm..

Gjest sug lut
Skrevet
greit nok det altså, men enkelte ganger leser jeg tråder jeg ikke tror er tull.. Og da får trådstarteren slengt troll etter seg og det som verre er. Og ja, det er MYE unødige tulletråder her inne, det skal jo sies. På grensen til et useriøst forum, selv om noen av oss har seriøse problemstillinger og spm..
Ok, når DU ikke tror det er tull så er det garantert edel vare? Det er vel en litt drøy slutning å trekke.
Skrevet
Ok, når DU ikke tror det er tull så er det garantert edel vare? Det er vel en litt drøy slutning å trekke.

skal vi starte en diskusjon her nå? NEI det var ikke det jeg sa. Det jeg mener er at i de fleeeste tråder ( som ofte er lang) får ofte trådstarteren slengt troll etter seg ;) F.eks i tråder der mannen har vært utro etc. Og som sagt: Mye av tulletrådene og på grensen til fritidsproblemer-trådene ødelegger for de som har seriøse spørsmål de kanskje ønsker svar på.

Skrevet

Ler fortsatt godt over hun som hadde avslørt "HI" for å skrive mange tulletråder, for hun blant annet skrev i en tråd at hun hadde mann men igjen i neste skrev hun at hun var alenemor. Hihi :)

Gjest sug lut
Skrevet
skal vi starte en diskusjon her nå? NEI det var ikke det jeg sa. Det jeg mener er at i de fleeeste tråder ( som ofte er lang) får ofte trådstarteren slengt troll etter seg ;) F.eks i tråder der mannen har vært utro etc. Og som sagt: Mye av tulletrådene og på grensen til fritidsproblemer-trådene ødelegger for de som har seriøse spørsmål de kanskje ønsker svar på.
Men da har de jo tross alt i tillegg til anonymforum sånn rundt regna 84 andre fora å spørre i, så jeg tenker det ordner seg.
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Kan godt forstå at man har lett for å tenke troll etter å ha vært her en stund og sett mye rart, men synes likevel folk skal være rimelig sikre før de anklager folk for trolleri, kanskje den personen som blir anklaget faktisk sitter i en fryktelig situasjon hvor h*n trenger gode råd eller støtte...

Skrevet
Men da har de jo tross alt i tillegg til anonymforum sånn rundt regna 84 andre fora å spørre i, så jeg tenker det ordner seg.

Noen som er intrisert i å kjøppe et råååsa honkle, det er menstrubert i det.

Skrevet

Jeg holder meg til hvite honklær uten menstruasjon i. Nå skal jeg lage gjemmelaga pitza før lille Vårrull Karosandra skal legge seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...