Gå til innhold

Løvemusen venter på gull!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal stalke deg (må bare google hva stalke betyr først) ;)

Hater du katter foresten? Greit utgangspunkt om du hater katter tror jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står om stalking på wikipedia... det blir for heavy saker for meg desverre, så trekker meg! Har ikke tid.

Gjest Løvemusene
Skrevet

ÅÅÅÅÅ min egen trÅd!! Du gjorde dagen min Miss Anonym!!! :D

Å sorry..... jeg har tre langhÅra beist hjemme med masse værhÅr og lange haler, og de er bebiene mine...... sÅ du mÅ finne ut noe annet galt med meg. LOL

Skrevet

Tja... Du sier jo at du venter på GULL!!! Er ikke SØLV bra nok for deg? FØler du deg for bra for oss andre kanskje????

Huff, neida :D

Skrevet

Åhr!!! hvordan angripe en katte-elsker.... nÅ har jeg noe Å tenke pÅ i kveld!!!! :)

Skrevet
HI her: Enig med CaptainHindsight!!! Er du kanskje litt sånn "ovenpå", HÆÆÆÆ?? :P

Nei, nå gir jeg meg over her, hehehe :) Jeg kan ikke bruke anonymknappen, glemmer det jo bare likevel! Men kan jo stalke deg litt for det om!!! :P

Skrevet

Istedetfor Hemmelig Venn kan vi jo innføre Hemmelig Stalker. Mye mer spennende. ;)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Ovenpå nei, jeg er tøffest på dette forumet her jeg! Jeg gikk på Nille her om dagen jeg....tenk! :o

AHA! Nå kan jeg stalke deg tilbake!!!

Skrevet
Ovenpå nei, jeg er tøffest på dette forumet her jeg! Jeg gikk på Nille her om dagen jeg....tenk! :o AHA! Nå kan jeg stalke deg tilbake!!!

SHIT!!!! ;)

Skrevet

Nille, jeg tror du er gaaal! Tenk om naboen- eller enda verre, Dib-mafiaen så deg??

Gjest Løvemusene
Skrevet

Jeg vet det, men jeg stappa posen oppi Europris posen så jeg tror ikke noen så det altså!

Skrevet
Jeg vet det, men jeg stappa posen oppi Europris posen så jeg tror ikke noen så det altså!

hehehe!!! Fantastisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...